Tuesday, January 19, 2010

19. jaanuar



Selles jaos on küsimus, kuidas peale Westi 1♦ avangut pakkuda Nordi käes pesitsevat elajat.

Kuigi klassikaliselt alustatakse väga tugevate lehtede näitamist kontraga, ei pruugi see väga ebaühtlaste jaotuste puhul parim võimalik taktika olla, sest kui vastane hakkab pakkuma (ja enamasti ta seda teeb) võib tekkida tõsiseid raskusi oma lehe ära kirjeldamisega mõistlikul kõrgusel. Kuna ma leidsin, et selle lehega võin ma sisuliselt omast käest ärtugeimi täis pakkuda ja pole erilist ohtu, et mul esimesel korrusel mängida lastakse (kus kurat on kõik padad?), otsustasin alustada rahulikult 1♥. Edasi käis pakkumine nii:

S_____W_____N_____E
p_____1♦____1♥____DBL
p_____1♠____2♣____4♠
p______p____DBL___p...

2♣ pakkumine on antud lehega suhteliselt ohutu – mu leht on nii ebaühtlane, et padaklapi tuvastanud vastased mind seda mängima ikka ei jäta. Pigem kaasneks oht sellega, kui ma teisel ringil 3♣ või 4♣ pakuksin, sest siis ei pruugiks vastastel enam võitlustahet jaguda ja partneril võib olla nii vähe, et ta midagi enam ette ei võta (aga siiski piisavalt, et geim seisaks – ja geimi ma tahan ju mängida).

Kui nüüd 4♠ minuni jõudis, olin ma juba oma lehe piisavalt hästi ära kirjeldanud, et saaksin seda kontreerida, tõlkes: „Partner, mina pakuksin väga hea meelega viiendale kõrgusele edasi, aga vaata oma padadele otsa!“ Leol oli oma padadega suht lihtne seda passida. Teises toas kulges pakkumine nii, et mingi hetk tegi Nord selle kaardiga omast käest 3♠ cue-bidi, mis võttis 4-4 klapi tuvastanud vastastelt huvi neljandal kõrgusel 5-0 vastu mängima minna, 4♥ leping aga läks antud lehega taha.

No comments:

Post a Comment