Tuesday, March 16, 2010

16. märts

Jälle jagu A-Liiga teise etapi viimasest voorust:

Mina istusin Westis ja juba avapakkumise valikul oli mul probleeme: ma ei armasta odavas kalli vastu nii hea mastiga 3♦ avada ja veel vähem armastan ma passida. Üks variant oleks olnud avada 1♦, aga ka see ei tundu ilma kaitseväärtusteta lehe otsas eriti tore, sestap panin lauda 4♦-t. Tõsi ta ju on, et ma loobun võimalusest mängida 3NT või 4♥, aga kuna me oleme odavas tsoonis, hävin ma sellega kõigest 5-6 IMPi.

Peale Nordi passi tõstis Leo 5♦-sse, mis töötas suhteliselt kehvasti, kuna Süd pakkus omast käest 5♠ ja Nord kergitas selle slämmi (kui ta passiks, siis on Südil valida, kas ta pakub 4♠, mis tekitab Nordile probleemi, et kas ta peaks jätkama või siis 5♦ kallismastide valikuks, mille tagajärjel vastased ikkagi slämmi jõuavad). Peale kahte passi leidsin, et proovime siis slämmitõket ja läksin 7♦-sse, mis jäigi kontraga mänguks.

Arusaadavalt see laud mulle väga ei meeldinud (aga õnneks meil ärtus kaitsetihi ei olnud ja olemas oli ♦8, mis takistas vastasel ärtus ülelöögi saamist) ja ma käisin lepingu viieta, -1100. Hea uudis oli muidugi see, et slämm tõepoolest seisab ja Olaf-Sven pakkusid selle ka ära, tuli +8. Lisaks neile jõudsid kuude patta veel vaid üks paar A-Liigas ja üks paar B-Liigas (Klaos-Kalma ja Aava-Parker), lisaks mindi ühe paari vastu 6♠ vastu 7♦-ga tõkkesse ja selle peale pakutud 7♠ läks juba taha. Nii et 7 ruutu kontraga viieta oli selle jaotuse par-tulemus, kuigi see meie butlerile hästi ei mõjunud, siis olen ma siiski rahul - minu poolest võime butleriga ka miinuses istuda, peaasi, et võidud tulevad.

1 comment:

  1. Mina avasin selle üüratu lehega 3D (just mõttega, et mitte lasta kaduma minna 3NT või 4H mängimise võimalust, samas tundus, et tõkestama ikkagi peaks, nii palju padasid laiali). Partner tõstis 4D ja nüüd pakkus vastane 5D. Esialgu passisin, paraku pani teine vastane 6S ja leidsin minagi, et selle peale tuleks minna 7D-sse. See sai järgnevalt käelt küll kontra, aga 5D pakkunu otsustas, et proovib õnne 7S-ga. :) üheta

    ReplyDelete