Monday, March 1, 2010

2. märts

Vahel on võimalik korraldada esmapilgul päris lõbustalt tunduvaid lõikusi. See jagu on pärit Klinkmanni võistkondlikult turniirilt (mina istusin Südis):




Ost avas kolmandalt käelt 2♣ ja peale seda jõudsime nelja patta. Avakäiguks tuli risti, panin sellele ässa ja tõmbasin trumpässa, kavatsusega pärast ärtule risti lauast ära visata – paraku Ostil polnud trumpi panna ja kuna ruutu singelkuningale tihi ei kingitud, läks leping üheta. Iseenesest väga kõva sõna Westilt, kes avanud partneri vastas omades pealtnäha kolme tihi trumbis (ta oli pada pakkuja taga) geimi kontreerimata jättis.
Teises lauas avas Ost 1♦-ga ja Südi 1♠ peale pakkus West 1NT. Lõpplepinguks kujunes 3♠ ja kaitse alustas kahe ruuturingiga. Kuna kaitse ei olnud ristit lahti mänginud, võimaldas see Südis istunud Tammelil teha väga elegantse safety-play trumbimastis – esimene trumbiring läks: ♠4 - ♠2 - ♠3 – äravise!

Eile Tartu klubis jäin ma mängima trumbimastiga

ÄET9xxx vastu K8-t

ja pakkumine viitas väga tugevalt sellele, et „alumises“ käes seda masti pigem ei ole kui on. Seega siis masti lahendamine nägi välja nii: väike ruutu vastu K8-t ja sealt 8 peale – ning tagumine käsi viskaski taas krohvi!

1 comment:

  1. "Õnnestus" see jaotus samuti vastase kasux keerata. Algus läx meil sarnaselt "teise toaga", avasin ostist 1D-ga. Paraku otsustas aga minu partner juba 3S-i trahvida. Sealt ma veel põgenesin 4C-sse, kuid ka vastane ei jätnud jonni. Lõppleping 4SX õnnestus täis anda tänu risti käigust "hoidumisele" (kuigi ma olin seda masti ka enne 4C-d juba korra jõudnud pakuda) ning trumbipildi mahalõikele.

    ReplyDelete