Wednesday, March 10, 2010

11. märts

Kui eelmises jaos õnnestus higi ja vaevaga hea tulemus saada, siis kohe järgmises sai jälle kaitses patserdatud:

Ost otsustas avada 2♦, mis lubas kalleid ja alla avangujõu (OK, ise teavad mis teevad) ja West tegi veel veidrama otsuse – nimelt passis selle läbi! Nii et lõppleping oli pakkumist väärt, kuid paraku oli seda ka minu kaitse.

Alustasin Südist ♦10 käiguga mis läks soldati ja emanda alla – senini on veel kõik hästi. Kuid nüüd käis Saarlane Nordist välja ♣K (minu versiooni kohaselt ainult mulle probleemide tekitamiseks, sest ta võiks käia ka väikese risti kui ta niikuinii tahab käiku minu kätte sokutada) ja ma jätsin selle üle võtmata (minu versiooni kohaselt rumalusest, sest ♣E võiks ikkagi suht kindlasti Saarlase käes olla).
Saanud kuningale pikkussignaali üheksaga otsustas Saarlane suurema segaduse vältimiseks vastase trumbid kokku lasta, pannes lauda trumpässa ja jätkates trumbiga, mille järel lõi väljamängija ärtu ühe löögiga tegema ja saades padaga kätte viskas lauast kolm kadujat ärtudele minema, meie saime kaks trumpi, risti ja viimase tihi ning leping tuli välja 9 tihiga.

Kui ma ikkagi vaevun ♣K üle võtma ja ♦9 lauda panema, on väljamängijal vesi korralikult ahjus – me saame kaitses kolm ristit ja kolm trumpi ning kuskilt peab väljamängija ilmselt veel vähemalt ühe tihi meile andma, sest ♠K ei lõiku ja ta ei saa ühtaegu meie trumpe maha ajada ja ärtut tegema lüüa.

No comments:

Post a Comment