Tuesday, March 9, 2010

10. märts

Väljamängutehnikat nõudvaid jaotusi oli Klinkmanni GP-l päris mitu. Selles jaos pakkusime Nord-Südi kaartidega maamehe kombel 1♥ - 3NT.

Padakäiguga ei oleks see just eriline moos, sa saaksid oma 9 varretihi, samas kui välja tuleb nii 6♦ kui ka 5♥.

Meie õnneks jäi avakäik Westile, kes ei osanud kah midagi paremat välja mõelda, kui käis välja väikese risti ja avatihi võttis laua ♣9. Nüüd on mul kümme tihi käes ja tuleks veel leida ka 11-s, et võidelda ärtut mängivate paaridega.

Soojenduseks käisin lauast väikese ärtu – kui tihile hüppab Ost ♥K-ga, võib juhtuda, et ta käib tagasi uue risti ja ma võin juba rahus ärtut lõigata, et proovida lõpetada 12 tihiga; kui tihi saab West, võib ta jätkata „ohutult“ ♣S-ga ja ma jõuan ärtutihi lihtsalt lahti mängida (või kui Ost saab tihi ♥10-ga, võib ta kah ristit käia).

Tihi võttiski Ost ♥10-ga, kuid pani lauda ♠E. Selle ma lasin läbi (et mingi sund või pseudosund töötaks, pean ma niikuinii tihid parajaks tegema) ja võtsin järgnenud ♠10 ässaga. Nüüd tegi West fataalse vea – lootuses, et partner saab tihile, deblokeeris ta ♠K!

Iseenesest tundub see suhteliselt loomuliku viskena, kuid selle käigus muutus järsku mu ♠7 koledal kombel ähvardavaks kaardiks. Mängisin oma odavmastitihid lõpuni ja kahe kaardi lõppseisus oli Ostil ees ebameeldiv valik – ta kas loobub oma padast või viskab ♥E singliks.

Huvitaval kombel valis ta viimase variandi, kuigi tema ainuke reaalne lootus tihi päästa, on loobuda kõikidest padadest ja loota, et kas on ♠7 partneril või siis olen ma olnud hooletu ja ei tea, et selline kaart teeb, sest arvestades kuidas ma pakkusin ja mängisin, peab mul duubelärtu olema. Antud jaos see töötanud ei oleks, padu lugesin ma suure-suure hoolega.

11 tihi 3NT-s andis meile 25/32-st; 10 tihi oleks olnud 10 punkti ja 9 tihiga piirdumine oleks tähendanud 5 punkti. 6♦ pakkus ära kaks paari: Utter-Uimonen ja Lorai-Maalder.

No comments:

Post a Comment