Wednesday, April 21, 2010

22. aprill

Kunagi olevat Belladonna (või mõne versiooni kohaselt Garozzo) käest küsitud, et milline on parim kaitse tugeva 1♣ avapakkumise vastu. „Paku 3♠!“, kõlas vastus. Eile tudengiklubis üritas üks mängija nende sõnade järgi käia ja peale vastase 1♣ avapakkumist tehti 3♠ vahelepakkumine lehega:

♠98xxxx
♥E9
♦KSx
♣Sx

(ilmne julmuriini üledoos, isegi mina, kes ma ei ole mitte kõige tagasihoidlikum pakkuja, passisin selle kollektsiooniga). Paraku juhtus selline lugu, et VPV kontreeris väljavõtuks lehega:

♠Ä
♥Kxx
♦ÄETxx
♣xxxx

ja 1♣ avaja ei kavatsenudki kuhugi välja võtta, kuna tal oli:

♠KESTx
♥ÄSx
♦xx
♣ÄKx

Peale kaheksat tihi oli väljamängija ruutupildid maha lõigatud ja ♥E maha tõmmatud, ning tal oli terve tihi käes ja kui kaitsja pani lauale trumpässa, esitas teine nõudluse, et tema võtab viimased neli! Kaheksata ja -2000.

3 comments:

  1. Oo, ma mängisin ka eile seda jagu. Mina olin neljas käsi omades:
    ♠x ♥Txxxx ♦xxx ♣QT9x

    Kõik odavas, VPV avab 1♣, partner 1♥ (ALERT: on bluffinud) PVP 2♦. No mis mul ikka teha, jõudu vähe, jaotust palju (mõistusest rääkimata), panin 4♥. Huvitav, mis olnuks partneri plaan B, kui vastane poleks ette jõudnud oma 4♠ pakkumisega?

    Mida võiks arvata minu 4♥ pakkumisest?

    PS. Minu PPV jaotus oli 1-3-5-4, mitte 1-4-5-3.

    ReplyDelete
  2. jah, tegin näpuka, parandasin ära

    ReplyDelete
  3. 4H on hea, 3S on hullumeelne ja 1H-st peaks suutma tudengiklubis hoiduda.

    ReplyDelete