Tuesday, May 22, 2012

22. mai


Üks eilse pättoni jaotustest:


♠ÄKxxxx
♥-
♦xx
♣K98xx

♠xx
♥E7xx
♦KSTx
♣Äxx
E, NS
♠ETx
♥ÄT9xx
♦xx
♣STx

♠Sx
♥KS8x
♦ÄExxx
♣Ex


Leo avas Ostist esimeselt käelt 2♥-ga (poolblokk, aga võib ka viiesest) ja Ost otsustas et pioneer ei karda hunti ja pakkus 3♦. Vaadates oma lehte, tekkis mul naljakas probleem – ärtutugi on hea ja jõudu ka parasjagu, aga kaks padakliberit käes ja senine pakkumiskäik ütlesid, et ilmselt on pada Nordil. Kolme ärtut hästi pakkuda ei tahtnud (milleks anda veel mõlemale vastasele variant pakkumiseks) ja ma otsustasin passida – ehk on Nordil selline kaart, millega ta 3♦ maha passib. Üks variant olnuks kohe neli ärtut täis virutada, aga see mulle ei meeldinud, niisamuti ka 3NT. Pärast mõtlesin, et võib-olla olnuks kõige parem 3♦ trahviks kontreerida – niikuinii pakutakse sinna 3♠ peale, aga see näeb põgenemise moodi välja ja geimi nad ilmselt enam ei jõua. Minu meeldivaks üllatuseks ei järgnenud vastastelt mitte 3♠ - 4♠ vaid 3♠ - 3NT ja kütsin avakäiguks ärtu välja.

Lauast visati ♣ ning Leo võttis avatihi ässaga ja leidis teise tihisse ♣S lülituse, mis kaeti emandaga ja kui ma oma ässa olin sisse karpinud, käisin risti tagasi. Väljamängija võttis ja Leo sai ♣T tihi – siiamaani on elu ilus ja kui Leo käiks tagasi emba-kumba punast, olekski leping taga. Kui aga siiamaani oli mängu osa kulgenud hästi, siis edasi järgnes kirbutsirkus. Leo otsustas üritada hävitada väljamängija sidemeid (kui tal peaks olema padasingel ja kolmene risti) ning küttis tagasi uue risti, mille väljamängija võttis ja käis väikese pada soldati suunas. Leo hüppas emandaga ette ja käis ärtut – ning väljamängija ei tabanud ära, et talle on leping just välja antud ja kui pada on 3-2, siis pole lauas enam kadujaid ja lõikas! Nii nad välja suridki…

No comments:

Post a Comment