Tuesday, April 17, 2012

17. aprill

Paariturniiridel on nii, et enamustes jaotustes pakub ja võidab keegi trumbita geimi. Eile õhtul andsime sellesse oma suure panuse ka meie Leoga, kohe esimeses jaotuses istusime maha ja lõpetasime pakkumise 3NT-s. Kahjuks punkte meile selle eest ei antud, sest ka 7NT võitmisega ei olnud probleeme – ülejäänud kaheksast paarist kuus mängis 7, üks pakkus 7NT ja üks 6.

Lehed olid järgnevad:
Äx________KEx
ÄES9xx____KTx
-__________ÄKSTx
ÄKxxx_____xx
ja meie pakkumine käis nii:
1 (tugev)___1 (BAL)
1NT (relee)__2 (15+)
2 (relee)____3 (3-3-5-2)
3 (Ä?)______3 (1 äss)
3NT (K?)_____pass

Nimelt oli meil süsteemne kokkulepe, et peale 15+ selgumist on suvaline +1 pakkumine relee kuni 5NT-ni välja, aga kuna seda arusaadavatel põhjustel väga sageli ette ei tule, siis oli see Leol ununenud, võib-olla ei olnud ta esimese jao ajaks veel ka korralikult sisse elanud. Igatahes ilmus pass mu 3NT peale lauda nii kiiresti, et ma ei jõudnud isegi õudusega oodates praadima hakata, enne oli õnnetus käes.

Muidu oleks järgnenud 4 kuningavastus (0/3, antud kontekstis kindlasti 3) ja seejärel 4 emanda küsimine – ja veidral kombel piisab mul 13 tihi kokku lugemiseks suvalisest emandast, ükskõik millises mastis.
Nii et esimese jaotuse puhul kohe mingi 3,5% kerisele visatud ja vastased pääsesid kerge ehmatusega (saades mitte midagi tehes teenimatu põhja asemel teenimatu maksi). 

3 comments:

  1. Meil käis asi palju robustsemalt. Meie tsoonis, vastased mitte. Avasin samuti 1♣; sellele järgnes 1♠ - 1NT - 3♠. Ja kuna meil erikokkuleppeid antud olukorras ei ole (v.a. et on GF ja sundiv pass), siis tuli hakata improviseerima. Kartsin pakkuda 4♥ kuna võib jääda passi alla. Võiks ju pakkuda 4♠ ja vaadata mis edasi saab. Selle asemel otsustasin passida, ja vaadata mis saab (lootes, et partner pakub X/3NT ja mina saan siis 4♥ tugevamalt pakkuda). Partner hüppas 4NT -- ja nüüd olen veelgi suurema probleemi ees. Jõudu on, jaotust on, aga pakkumiseks mõistust ei ole. Oma kahemasti kirjeldamisest võin vaid unistada, ma ei tea partneri 4NT tähendustki (ju ta naturaalne on, liiga hea et 3NT pakkuda). Pakkusin siis 6♥, äkki on hea leping. Partner pakkus 6♠, mina 7♣ partner 7♥. Kahjuks ei osanud enam 7NT pakkuda, kuigi ilmselt oleksin võinud.

    ReplyDelete
  2. Meil oli täiesti ühepoolne pakkumine, aga jäime samuti 7H-sse. Järgnevus siis selline:
    1C - 1NT
    2H - 3H
    3S - 4D (kontrollid)
    4S - 4NT
    5C (0/3) - 5D
    5NT (ärtu emand ja 1 kuningas)

    Nüüd on mul lugeda 12 tiputihi ja seda, kas NT-s 13. tihi tuleb, kuidagi teada ei saa. Seega pakkusin 7H (seal peaks puuduva tihi löögist kätte saama) ja lootsin, et ehk saab sealtki piisavalt hea tulemuse... Mina mõtlesin, et jao moraal on see, et tuleb mängida releesüsteemi, aga Lauri käest selgus, et ei piisa sellestki... :P Tekib ainult küsimus, et kuidas siis 7NT-sse jõuti.

    ReplyDelete
  3. Nii see Naber-Luksi tagasihoidlik 67% siis tuligi.

    ReplyDelete