Tuesday, April 12, 2011

12. aprill

Mida teha avakäiguks, kui sul on käes:

♠K543
♥96
♦872
♣KT87

ja vastased pakuvad täiesti ühepoolselt ja praktiliselt naturaalselt:

1♠ - 2♣
2♥ - 2NT (* FG)
3♣ - 3NT

?


Ühesõnaga: lauda tuleb ilmselt 5-4-1-3 jagu, ruutukäigust näib vastasel savi olevat ja väga tõenäoliselt on neil ka 4-3 ärtuklapp – ei olegi nagu toredat käiku. Meie vastane Luxi klubis suutis igatahes sellest kombinatsioonist käia ristit – olgem ausad, minul oleks see ilmselt viimane valik olnud. 

Lauda ilmuski keskeltläbi oodatud kaart: 

♠ÄE876
♥E732
♦K
♣S62

ja selgus, et tal olid olnud hämmastavalt head tundlad, kuna minu 2♣ pakkumine oli natuke „inspireeritud“ – mul nimelt oli selline kollektsioon:

♠92
♥ÄK8
♦ES963
♣E53


Kas avakäik ise oli hea või halb, selles ma päris kindel ei ole, sest ma sain kätte ristitihi (teise risti kaitse peetas) ja kui nad nüüd ruutukuningat ei peetanud ja kasseerisid ära oma ristid, juhtus selline kahetsusväärne lugu, et teine vastane jäi ruutu-ärtu sundi, mis mulle üheksanda tihi andis.

3 comments:

  1. Olex padas mõni nupuke natuke suurem käix sealt, aga risti kasux räägib ehk tõesti see 2NT...3NT järgnevus. Samuti võib risti kasux rääkida see et kuigi seda ei alerditud siis tyypiliselt ta ongi miski 3+-4+ mast.

    Ja mis saal tegi?

    ReplyDelete
  2. Ma ilmselt esimese hooga mõtleks ruutu ülevalt teise käimisele ja siis veel natuke ärtu üheksale.

    ReplyDelete
  3. märkeleht oli selline, et keegi oli saanud 420 (ma ei tea, kummas kallismastis, arvan, et ärtus), meil oli 400, kaks olid võitnud osamängu NT-s ja kaks kuskil taha läinud

    ReplyDelete