Tuesday, June 28, 2011

28. juuni

Järjekordne jagu Dijonist: sul on käes:

♠ÄKxx
♥9x
♦Ä9x
♣KSxx

ja vastane avab ette naturaalse 1♦ (parem odav) – kas nüüd panna kontra (me mängime equal level conversionit, seega partneri ärtupakkumised on küll ebameeldivad, kuid mitte fataalsed) või 1NT? Kõik on vist kallis tsoonis…

Igatahes otsustasin, et pakun seda jagu läbi 1NT, Maarja tegi ülekande ärtusse ja seejärel 2NT – no mida nüüd?

Kirusin siis natuke oma 1NT pakkumist (kuigi kui ma alustan kontraga ja Maarja hüppab 2♥, lubades ca 8-10 viiesega, ega mul siis eriti toredam olla poleks). Halb asi oli, et mul ei ole pooltteist pidurit (ca üks ja veerand) ning avakäik tuleb läbi laua. Ning lisaks on kõige ilmsem tihiallikas trumbita lepingus partneri ärtumast – aga selle tegemamängimisega võib hulk tegemist tulla.  Lõpuks otsustasin, et mängime siis seekord ebaklappi – 3♥. Maarja „klapi“ ilmnemisest õnneks tuld ei võtnud ja passis selle läbi, pannes lauda:

♠xx
♥KESxx
♦xx
♣Exxx

Ärtu jagus 3-3 ja saadaval on kümme tihi. Ma üritasin end küll üheksa peale mängida (kuna ma nägin, et ruutukäigu korral on saada maksimaalselt kaheksa – vähemalt kolm ruutut mängitakse lahti ja kaks ässa on puudu) - kui vastane esimesel trumbiringil ♥Ä ära võttis ja mind ruutut trumpama sundis, mängisin kõigepealt risti lahti, kuni trumpüheksa veel käes uut ruutukäiku kontrollimas oli. Aga noh, kui nad ei tahtnud seda lööki ära teha (ma muidugi lehti ei tea, äkki nad ei saanudki?) või vähemalt mu elu keerulisemaks muuta, esimest ristit peetades, siis polnud vaja, nii et tagasi kümne tihi peal. Maksi me ei saanud (keegi oli 4♥-sse ujunud), aga päris viisakas tulemus ikkagi.

No comments:

Post a Comment