Tuesday, December 7, 2010

7. detsember

Eile BBOs mängides jõudsin viimase jaotuse puhul mõnevõrra pingutatud ühepoolse pakkumise järel väiksesse slämmi ärtus.
♠86
♥953
♦KE
♣EST653

♠Ä3
♥ÄES42
♦Ä876
♣Ä8
Avakäiguks tuli ♦S ja ma pidin siis vaatama, et kuidas see leping välja tulla võiks. Otsustasin siis mängida järgmisele plaanile – lõikan ärtut, kui see õnnestub, tõmban ärtu ässa ja kui kunn kukub, siis tõmban trumbi kokku ja pakun risti välja, ♦E on lauda sisekuks ja 12 tihi peagi koos.
Kui ärtukunn lõikub, aga on kolmeses, siis lähen ruutuga lauda, lõikan ristit ja loodan, et duubelkunn on lõikes, viskan ruutuässale pada minema, löön pada lauda ja viskan kõrgele ristile ruutu minema.
Lisaks on veel kaks väikest šanssi – esiteks see, et ruutus on ST9 kolmene, mis tähendab, et ♦K osutub relvaks ja teiseks see, et kui ärtulõikus ebaõnnestub peab ♣K duublis ja lõikes olema ja ♥10 samuti duublis – see tekitab lauda lisasiseku ♥9 näol.

Paraku oli kogu jagu selline ja ma käisin taha, võitev mänguplaan olnuks selline.

Seniajani mõtlen, milline on parim viis seda jagu mängida single dummyga. Lisaks minu poolt ette võetud plaanile ja reaalselt võitvale plaanile on ju olemas ka võimalus alustada ristilõikest ja mängida sellele, et risti on 3-2 kuningaga lõikes ja kui ruutu on 4-3, siis on mingid variandid, et ruutuässale ära visata pada ja seejärel lüüa pada ja ruutu lauda (trumpüheksaga), ning loota, et selle käigus vastastele kahte trumbitihi ei teki. Ma ei kujuta ette, kas on olemas veel ka mite üleliia komplitseeritud mänguplaane, mis töötavad kui ärtus on kolmas kuningas lõikes ja ♣K on taga, või kui ♥K on taga.
Keegi, kellel on kasutada mingi arvutiprogramm võiks selle sinna sisestada ja vaadata, kuidas too otsast mängima hakkab.

1 comment:

  1. Ma ei tea kuidas masin seda lahendanud olex aga minu esialgne mänguplaan olex olnud kax korda ärtut lõigata ja siis kolmandale ruutule padakaduja. Kusjuures mulle tundub et nii mängides peabki kaitse kolmandale ruutule (lauast pada) trumbi peale lajatama ja neljandat ruutu tihi ootama jääma. Sest kui ta sel hetkel ei löö saab selle K pärast risti lõiget ilusti maha tõmmata ja kaitse saab ainult yhe ruutu tihi.

    ReplyDelete