Saturday, July 6, 2024

6. juuni 2024 - mängutehnika näpuharjutused

Prantsusmaa vastu oli mul heameel, et suutsin väljamängus pakkumisest pädevad järeldused teha, isegi kui see tõi kaasa „kõigest“ ületihi:

Pakkumine (mina Südis)

West     Nord     Ost        Süd
                             1
         2
3
         3          4         4....

 1 oli „parem odav“, kõik muu mittesundiv. Sain 2 avakäigu ja vaatasin vastu sellisele lepingule

E87
Ä74
ÄKS8
E83

 

ÄT2
KST965
7642
-

Lauast väike, Ostilt soldat ja lõin selle kinni. Kiirpilk vastase süsteemikaardile ütles, et nad käivad 3./5., see tähendab, et risti on 5-5

Kuna mul on 24pp, järeldasin sellest, et Ost, et ta piiratud jõuga häält tegi, vihjas variandile, et äkki läheks tõkkesse  - järelikult võiks tal olla lühidus. Loogiline on siis, et tal on ärtulühidus – ja mängisin teise tihisse K, kavatsusega Westist emandat lõigata. Kolmandal tihil S käies selgus, et see plaan ei tööta, West viskas 3, seega Ostil oli ärtus Exx.

Seepeale tegin järelduse, et ju tal siis on lühidus kuskil mujal – ja tõenäoliselt on see ruutu. Nüüd on mul pm kaks varianti – kas lõigata kohe kaheksaga – või teha kontrolltõmme (singel E, T või 9 on tõenäolisem kui singel 5 või 3). Tegin kontrolltõmbe ja tagant kukkus 9. Jäin truuks oma esialgsele diagnoosile, lõin risti kätte ja lõikasin ruutut kaheksaga – ja minu heameeleks Ost trumplas selle ja viskas ristiga välja.

Nüüd oli leping juba ohutu – aga ega ületihid ju annavad ka punkte. Kuna West oli ära visanud 3 (keelav), eeldasin, et KS on mõlemad Osti käes – mitte keegi EMil ei viska selles seisus ära väikest kaarti kolmesest soldatist (jagu on suht kindlalt juba paigas, Westil 3-1-4-5 ja Ostil 4-3-1-5) – seega ma ei pea hakkama mingeid imevigureid tegema. Käisin lauast paja ja mängisin 10 ning kleimisin 11 tihi, kui see oli tihi saanud.

Kogu jao käik SIIN

No comments:

Post a Comment