Tuesday, July 9, 2024

9. juuli - leia tappev kaitse!

27. voorus Taaniga oli selline jagu:

 


Mõlemas lauas avas Ost tugeva 1 ja ühepoolses pakkumises jõudsid meie omad 4-sse, mis oli üsna lootusetu leping, aga taanlased pakkusid trumbitageimi.

Leo käis avakäiguks 7, võtsin kuninga ja käisin masti tagasi, ning Leo mastipikkuse varjamiseks lasi teise tihi läbi. Westi soldati võttis tihi, järgnes ärtu käe pildi alla, ruutu kuningaga lauda, uus ärtu ja nõudlus kümnele tihile.

 Esialgu olin Leo peale üsna kuri, et miks ta vastase lauda lasi ristisoldatiga – aga siis hakkasin mõtlema, et tegelikult vahet pole – kui Leo võtab risti ässa ja käib uue risti, saab väljamängija ikkagi ruutu kuningaga lauda minna, käia väikese ruutu mu ässast mööda ning ässa kukutada.

 Avades tahvlis selle jaotuse, tuvastasin aga oma üllatuseks, et seda lepingut andis ikkagi taha võtta (ja paar jagu hiljem lauas olles mõtlesin ka välja, kuidas). Eks käsitlege seda ülesandena. Vastus on all kirjas valge värviga, nii et nägemiseks tehke aktiivseks.

 

Lahendus – kolm ringi ristit, millele ma pean ära viskama Ä! Mõne muu pildiga oleks see võib-olla mõeldav, sest positsioon on küll harv, aga tuntud. Ässaga ma ei usu, et ma sellele isegi mõelda oleks suutnud kõiki kaarte nägemata.


No comments:

Post a Comment