Sunday, July 21, 2024

21. juuli 2024 - mida välja lugeda partneri signaalist?

 Poola vastu jätsin kasutamata võimaluse osamängudelta teenimiseks.

 ÄKE97
T2
84
KT76

Meie odavas, vastane kallis, mina esimene käsi.

Avasin 1, Leolt 2 ja PPV pakkus 3. Lükkasin sinna võitleva 3 peale ning kaks passi jooksid PPV-ni, kes võitles veel kontraga, VPV 4♦ lõpetas pakkumise.

 


Alustasin K-ga ja jätkasin E-ga. Lauast tulid teadagi 8 ja 6, Leolt T ja 3, Ostilt 4 ja S?

Mida käid?

 

Viskasin selle jaotuse üles ka U21 koondise taustajõududega, noortega jagamiseks. Üldine konsensus oli, et tuleks jätkata trumbiga – no ja seda tegin ka mina.

Tegelik tõde oli palju lihtsam – tuli partnerile padalöök anda! Ma kahjuks ei suutnud kastist välja mõelda, aga tegelikult oli mul selleks vajalik teave leitav, sest

A) Me viskame neljasest üldjuhul pikkust teine-neljas
B) Antud juhul pole Leol mingit reaalset põhjust midagi muud visata, eriti kuna tal 9 ka pole – ja pole ka põhjust arvata, et ta siin pikkust valesti viskaks.

Igaks juhuks mainin, et teistelt laekusid ka järgnevad mõtted

1) Pada kümme võiks olla mingi "äratuskell" - aga sel juhul kuhu? Isegi kui on ärtusse, siis mu risti nupud on piisavalt head, et ma ei karda, et ärtutihid kaotsi lähevad ja mida ta ikka siin äratab? Lisaks me ei viska äratuskellasid ja pada kümme ilmselt ei ole ka selline kaart

2) Väljamängija tegi vea, et viskas soldati, kuna andis mulle paremad šansid pada kokku panna. Sellel mõttel on jumet - aga ma arvan, et STxx-st on meie vise soldat.

Kogu jagu SIIN

No comments:

Post a Comment