Tuesday, July 2, 2024

2. juuli 2024 - sinu sees on kaks hunti - ahnus ja hirm -, mõlemad on jobud

 25. voorus Türgi vastu avastasin endas (järjekordselt) võitlemas ahnuse ja hirmu:

 Mul oli neljandas käes (vastane tsoonis, meie ei) selline ilus kollektsioon:

E3
ÄS32
ÄK5
E763

 Ja minuni jooksis pakkumine

(1) - 2 - (pass) - ?

 Esialgu oli lihtne - 2, „tee midagi intelligentset, partner, prioriteedina näita pidurit“. See sai avajalt kontra (vist pidi lubama head masti) ja jälle jooksis kaks passi minuni... Kui ma teeksin 3, siis see ei kirjelda mu lehe jõudu päris adekvaatselt, vaid lubaks umbes ässa vähem.

Seega pakkusin veel 3 - „äkki partner leiab siiski pool pidurit?“ – ja lisaks peaks see ka geimi sundima. Partnerilt sain 4 vastuse – ja nüüd olin juba tõsisema dilemma ees.

Ühest küljest on meil ca 27pp (või isegi rohkem) – teisest küljest jälle tundus, et padas läheb sirgelt ära kaks tihi ning kui on vaja midagi juurde leida ärtus või ruutus, siis istub kõik taga. Mingi idee oli pakkuda 4, Leo võiks aru saada, et see on mul neljane ja vajadusel mängime 4-3 klappi, vajadusel parandab viide ristisse (ja siis kas juhtub midagi head või triivime vaikselt üheta). Aga samas – leidsin, et oleme odavas tsoonis ja tõenäosus on ikka jubedalt kaldus sinnapoole, et kolm tihi kaob. Seega passisin ja minu rõõmuks oli kogu jagu järgnev:

4 täpselt tõi meile sisse 6 IMPi – teises toas leidis türklane mingi hetk minu käest, et Ex on pidur küll ja Hendrik kasseeris sisse kuus esimest tihi.

No comments:

Post a Comment