Tuesday, June 19, 2012

19. juuni


Nuta või naera, aga mänguõnn on täielikult selja keeranud – täna Inglismaa vastu jälle. Pakuvad vastased 1NT (15-17) – 3NT ja mul on vaja leida avakäik:

♠6
♥ET64
♦ET74
♣ES63

Nii ekspert ma igatahes pole, et sellest kombost pada käiksin. Leidsin siis, et kuna mastid on kõik laias laastus samasugused, siis käin ikkagi seda teist kallismasti. Panin lauda ♥4 ja nagu ikka oli kogupilt järgnev:




Nagu näha, oli mõlema vastase pakkumine natuke venitatud (pole eriline ime, et keegi muu eriti geimi ei jõudnud), aga mu õnnetu avakäik lasi selle välja (neli ärtut, neli pada ja ♦Ä). „Õnneks“ oleks mu alternatiivne käik - ♣3 – toonud vist kaasa sama tulemuse, kui Leod ei taba jumalik inspiratsioon, et ♣Ä peale panna ja väike ruutu läbi käia. ♣E käiku ma igatahes teinud ei oleks.

3 comments:

  1. "Nii ekspert ma igatahes pole, et sellest kombost pada käiksin."
    Mis moodi siin paja käik kaitsjaid aitab? Sirjeooneliselt läheb leping taha ainult kõrge risti avakäiguga.

    ReplyDelete
  2. Ei aitagi kuidagi, ma lihtsalt tahtsin sellega öelda, et "kuna ma sellisest kombost pada niikuinii ei käi, siis on valida ülejäänud kolme masti vahel"

    ReplyDelete
  3. paja käiguga on Westil kellad, sest nelja äraviset padadele pole kusagilt võtta. Aitaks ainult kohene ruutu tagasikäik, pärast mida on reaalses elus väljemängija üsna raske koju manööverdada.

    ReplyDelete