Sunday, June 17, 2012

17. juuni II


Meie hädad Walesi vastu said jätku 15. jaotuses, kus ma pidin tegema avakäigu slämmi vastu. Leht oli mul selline:

♠E72
♥5
♦S7532
♣9763

Vastased pakkusid täiesti ühepoolselt:

1♥____2NT
3NT___4♦
4♥____4♠
4NT___5♦
6♥

2NT oli toega, 3NT lubas umbes 15-17 ühtlasepoolset, edasi tulid cued ja blackwood.

Pakkumisest on näha, et lauda ilmub kõva leht kontrollidega padas ja ruutus ning väljamängijal ristikontroll. Trumpi ma slämmide vastu singlist käima hakata ei kavatse, seega on valik ülejäänud kolme masti vahel. Mulle tundus, et tõenäoliselt puudub väljamängijal padakontroll, ma küll nende stiili ei tea, aga ma arvan, et ta võinuks selle olemasolul 4♠ pakkuda 4♥ asemel. Ühesõnaga, tundus, et parim šanss leping taha võtta oleks leida Leolt ♠K ja ♣Ä, ning panin lauale ♠2.

Selgus, et väljamängija padakontrolli puudumises oli mul jumalasta õigus, aga paraku ei olnud seda ka Leol, kogu jagu oli selline:



Nüüd peab väljamängija otsustama, et kas ma andsin talle lambist šansi lepingu võitmiseks, käies emanda alt välja või lambist šansi lepingu taha mängimiseks ja Leol on lühike emand. 
Ma ei tea, kas ta suutis mu pada kahest nii kiiresti järeldada, et pada on 3-3 või lihtsalt ei näinud muud varianti, igatahes tuli ahvikiirusel lauast väike ja olingi avakäigust slämmi välja lasknud. 

Võib-olla peaks hakkama ka slämmide vastu avakäike meelega valesti käima (nagu nt. teeb Vasja, kes on vist juba kaks korda ST-st kümne käinud), aga ilmselt ei oleks see ka praeguse jao puhul aidanud – kui ma käin välja ♠7, siis võib väljamängija eeldada, et ma ei käiks seda T97x-st ja seega on mul pada kas duublis (ja emand ei kuku niikuinii) või siis neljane emandaga.

Vähemalt ei olnud ma ainuke, kes sellise manöövriga hakkama sai. Slämmide vastu suutsid pajakäigu teha veel openis Hispaania, Belgia, Luxemburg ja Portugal ning naistest Holland, seeniorid nii ei käi (lisaks veel mõned pajakäigud geimide vastu, aga neid ei saa praegusel juhul ühte patta panna). 

No comments:

Post a Comment