Monday, July 5, 2010

5. juuli

Euroopa meistrikatel kostitati inimesi kohe esimeses jaotuses jõhkra naljaga.

Ise ma seda matši ei mänginud (Eesti - Luksemburg 25:3), aga sellest jaotusest rääkisid mulle nii Tiit ja Maks kui see tuli ka jutuks, kui ma Luksemburgi koondislase Ilkka Rennoga juttu sattusin puhuma ja ta kurtis oma kehva õnne üle, et meie omad jätsid suurepärase slämmi pakkumata, kus paraku kõik kehvasti istus. Ja nagu ma Pihlalt kuulsin, oli ta ka "koju Luksemburgi" (kuigi ta vist elab tegelikult Saksamaal, kui ma ta jutust õigesti aru sain) jõudes sama jaotuse üle natuke porisenud.

Meie alagrupis üldse pakkus 18-st paarist 9 väikese (üks neist ärtus) ja 2 suure slämmi - ega seitsegi teab mis paha leping ei ole - kui trump tuleb kadujata kotti ja ärtu ei ole 5-0, siis tuleb seegi välja.

No comments:

Post a Comment