Monday, December 1, 2014

1. detsember

Nädalavahetusel käisin Tallinnas naistekoondise toetusturniiri mängimas. Paare oli küll suhteliselt vähe - 14 - aga enamus olid täiesti arvestatava tasemega. Ise mängisin paaris Martin Maasikuga, kes kergemeelselt ütles, et tahaks minu ja Leo süsteemi mängida.... No ma siis saatsin talle meile faili ja tema sai paar päeva "eksamiks" valmistuda (ülekanded ja 1 ruutu järgnevuste releed jätsime siiski välja, niisamuti - minu initsiatiivil - "saastwilkoszi" ja varieeruva 1NT). Üldiselt oli mängida mõnus, kuigi kohe esimeses jaotuses kallati meie vastu ainsana saalis soojenduseks ära suur slämm - ja IMPidele mängides see just tore ei ole. Kokkuvõttes saime teise koha, viimase vooruga läksid Maks ja Mart Maastik meist napilt mööda, aga mis parata. Lõppeks kui ma oleksin ühes viimase vooru jaos mänginud paremini/hoolikamalt, oleks see kõik võinud ka teistmoodi lõppeda, nii et ikka ise süüdi.

Jagu ise oli selline - pehmelt öeldes ülepingutatud 3NT - ja kõige hullem oli, et mingi hetk ma teadsin, et leping on võidetud (õigemini "võidetav"), aga ma ei suutnud vastust leida küsimusele "kuidas"?

No comments:

Post a Comment