Sunday, January 29, 2012

29. jaanuar

Esmaspäevases klubis ei tahtnud mäng kuidagi joosta ja seetõttu sai üritatud vahepeal vägisi kivist vett välja pigistada. Mingi hetk ootas mind ees kaks passi (kõik odavas) ja käes selline leht:

♠x
♥KEx
♦ÄESx
♣T9xxx

Normaalne oleks sellega avada 1♦, aga ma tahtsin natuke vastaste pada pakkumisi tõkestada ja otsustasin avada üsna kahtlase 2♣-ga. Olin selle ära teinud ja siis tabasin end mõttelt „…aga mis saab siis, kui partner peab hakkama pada lepingu vastu avakäiku tegema?“. No igatahes pakkumist oli juba hilja tagasi võtta ja pidin jääma lootma parimale.

Minu rõõmsaks üllatuseks VPV passis ja ebameeldivaks üllatuseks tegi partner 2♦ relee – ja ma tuvastasin, et nüüd ma nagu ei tahakski talle üldse midagi vastata. 3♦ lubaks juba head lehte, mis viiks pakkumise liiga kõrgele, 2♦ läbipassimiseks mul närvi pole, 3♣ vastuse puhul ei ole ka näha, et midagi head juhtuda saaks… Improviseerisin siis (tempos) 2♥ vastuse, mille peale partner jupp aega sügas ja lõpuks passis kommentaariga „vähemalt saime lepingu kallimasse masti“. Sel hetkel olin juba päris kindel, et olen 3-3 klapis. Avakäiguks tuli mingi padakliber ja selgus, et mul oligi õigus:

♠ÄKEx
♥S97
♦xxx
♣Sxx

♠x
♥KEx
♦ÄESx
♣T9xxx

Võtsin avakäigu lauda ja nüüd tahaks hirmsasti ruutut lõigata, aga mul pole selle jaoks uut sisekut. Ning mõlemat pada ei tahaks ka ära võtta, kuna mul pole eriti häid viskeid ja mu lehe iseloom muutub liiga ilmseks. Jätsin siis esialgu mõlemad padad sinna kus nad olid ja jätkasin ristiga, arvestades et „küllap kaitse selle laua vastu ruutusse lülitub“. Käik läkski Westile, kes panigi ruutu teele – ja Ost mängis ♦K! Veel kaks ruutut kotti (jagusid 3-3) ja uus risti välja. Nüüd lülitus kaitse „ohutult“ patta ja kui ka kaks pada läbi jooksid, tundus juba et asi võib veel hästi lõppeda. käisin siis lauast viimase pada, mida lõin igaks petteks pildiga – see löödi küll ässaga ♥ÄT8xx-st üle, kuid edasi polnud mul kuidagi enam võimalik trumpi valesti lahendada ja sain kolm tihi kõigist mastidest peale risti. +140-ga mingite +300 ja +380te vastu küll ei saanud, aga päris hea tulemus sellegipoolest. Kahjuks kõik mu ettevõtmised nii õnnelikult ei lõppenud, näiteks avasin ÄETxx-ga esimesest käest soodsas tsoonis 3 ristit, aga taga istus neljas KS ja ees oli piisavalt, et väljavõtukontra panna. Kuigi õnnestus pääseda kaheta (kasulikest nuppudest sain lauda ristisingli ja ruutuässa ning kuna kaitse ei olnud parim võimalik, realiseerisin oma kuus trumpi ja ässa), siis palju punkte just ei tulnud.

No comments:

Post a Comment