Friday, March 11, 2011

11. märts

Nagu viimasel ajal heaks tavaks saanud, oli Luxi klubis eile õhtul jälle kaartides 7NT – tõsi küll, sinna me ei jõudnud.

Lehed ise olid sellised:

♠ÄK9764_________♠E53
♥K8_____________♥ÄS2
♦E97_____________♦ÄKT852
♣Ä4______________♣T

Maarja sai peale vastase passi avada ja edasi käis meil asi nii:

1♣__________2♦______(passinud vastane sekkus 3♣-ga)
3♠__________4♣
4♥__________4NT
5♦__________7♠

Kuna mul ei olnud võimalik kuidagi teada saada, kas Maarjal ♦E leidub või ei, siis lootsin lihtsalt, et trump ei jagu vastu ja panin 7♠ (milleks üleliia riskida 7NT-d püüdes). Kuidas aga ikkagi sinna jõuda? Selle jaoks leidsin kaks varianti:

A) Kui kuidagi õnnestuks ruutu trumbiks teha ja minu käsi kapteniks, siis saan ma RKCB peale teada 2 keycardi ja ♦E ning hiljem saan 5NT-ga küsida kuningaid ja loota, et Maarjal on ♠K, kui üks on puudu – mis pakkumise valguses ja tõenäosuslikult on väga reaalne

B) Kui Maarja hakkab peale mu 4♣ cuebidi ise kapteniks ja teeb RKCB, saab 2 keycardi ♠E-ga ja küsib kuningat ning loodab, et mul on ♦K – jälle väga reaalne.

Oli mis oli, ega selle pakkumine niiväga lihtne ei olnudki (seitsmest paarist pakkus 7♠ ära vaid kolm ja 7NT-sse ei jõudnud keegi), ning selles, et me üldse nii vabalt kabetada saime, oli igatahes ennekõike süüdi Nord, kes ei suutnud esimeselt käelt 3♣ ette avada lehega:

♠82
♥ET64
♦S
♣KES762

2 comments:

  1. Üks võimalus oleks partneri masti E ka kontrolliks lugeda (kui mõlemad partnerid oleks sellisel arusaamisel).

    ReplyDelete
  2. ma ei arva, et see hea mõte on...

    ReplyDelete