Thursday, September 9, 2010

9. september

Vahepeal on ka siin plogis pikem vahe sisse tulnud, seda väga proosalisel põhjusel - ammu polnud ühtegi jagu mänginud. Kuna väikeriikide euroopakad on tulemas, leidsime Leoga, et paras oleks BBOs natsa trenni teha ja õnnestus vastasteks saada Antonkov - Triškin. Kohe teises jaotuses tellisime ära suure slämmi - mis oli küll väga ilusasti ja kontrollitult pakutud, kuid hoolimata sellest siiski vale leping.



Ma arvan, et nii nagu pakkumine läks, oli asi suht OK, ainult et Leo oleks võinud mu 5NT Josephine'i peale võtta uuesti kapteniohjad enda kätte ja IMPikal pakkuda 7 ruutut - ta mast on nii hea, et see kõlbab mängida ka renoo vastas ja on mõistlik eeldada, et mul ärtus vähemalt viies emand on - kui mitte kuues. Nüüd lühendas risti avakäik ta trumbi ära ja seitse ei tundunud enam üldse nii mõnus leping. Kõige lihtsam oleks olnud tõmmata kaks trumpi ja kui see jaguneb, siis kleimida (lisašanss: kui kolmese trumbiga ühes käes on viiene ruutu), aga kuna ma olin ise uimane, siis lugesin lauda ainult kuuese ruutu ja seetõttu alustasin äravisetest ruutudele (väga ebaühtlane see jagu ka olla ei saa, kuna vastane odavas kalli vastu jättis vahele surkimata) - kuna kõik jagus sõbralikult, ei olnud erilist vahet, kuidas seda lepingut mängida.

3 comments:

  1. Mitte et ma ise paremini oskaks seda jaotust pakkuda, aga kiibitseda võib küll.

    Kui Leo saab teada 8-11 koos viiese kalliga, siis ainus asi, mis teda veel huvitada võiks on partneri kallismast (ärtu/pada), selles olevate tipphonööride arv (0-3) ja padaäss. Ristiässa olemasolu ei sega aga on ikkagi pigem miinuseks (mujale jääb vähem jõudu). Kas Leo lehega oleks võimalik kallismast kokku leppida ja voidwood teha?

    ReplyDelete
  2. 2 ärtut leppis kallismasti kokku, aga voidwoodi ei õnnestunud teha, kuna ma tegin ise ruutusplinteri (me ei kasuta hüppeta cuebide viiendal korrusel selleks, nii et 5C näitas lihtsalt esimese ringi kontrolli - pigem renood). Kui ma aga nüüd tegin Josephine - mille eesmärk on ikkagi jõuda suurde slämmi - peaks ta ilmselt eeldama, et kõik esimese ringi kontrollid on kaetud. See tähendab, et ilmselt on mul ruuturenoo (mul ei maksa midagi teha 5 pada cuebid) ja padaäss. Ja kuna ma ilma trumpässa-kuningata piiratud käest seitsme poole suundun, siis on väga reaalne, et mul on trumbis VÄHEMALT viies emand (pigem kuues või siis ES mõlemad).

    Noh, ma ka ei tea, eks see selline tagantjärgitarklus ole praegu...

    ReplyDelete
  3. 2♥ asemel 5♣ voidwood oli minuarust idee aga kui 5 risti olex selles kohas miskit muud siis muidugi. Aga samas on see võibolla tõesti liigvara niikõrgele ronida, eriti sellise kolmese tyhja pajaga nagu Leol juhtus olema. Kui sul kõik jõud olex risti (lisax ärtudele) siis võib juba 5♥-igi alt minna...
    5NT-ga ruutu renood omama minuarust ei pea, Leo 5♣ pakkumine paigutab talle ruutu ässa enivei, arvestades et ta ilma paja kontrollita ikka edasi tahab minna.

    ReplyDelete