Wednesday, June 26, 2024

26. juuni 2025 - Slämmi vastu ründa agressiivselt!

 Kolmanda mängupäeva teise matši esimeses jaos Bulgaaria vastu sain kätte seitsmenda ruutu emanda ja eriti mitte midagi muud. Pikemalt põdemata avasin 3 ja mõni hetk hiljem olingi slämmis, Leo küll kontrollis igaks juhuks järgi, et ässa ei ole.

 


Nagu näha, slämm oleks parem Leo käest, aga ka minu käest mängides on see üsna hea, eriti kuna K on lõikes. Aga nagu klassikud ütlevad, suurt slämmi tasub sageli agressiivselt rünnata – ja kuna me olime Westi padamasti pakkumise suutnud ära tõkestada, tegi Bulgaaria Ost avakäiguks väikese ärtu, mis pani mu dilemma ette – kas lõigata avakäigul (teades, et slämmi vastu on klassika käia agressiivselt, eriti kui on teada, et kõik ässad tulevad lauda), või panna äss ja hakata ristile äraviskeid tegema: kui risti on 4-4 või 5-3 ja Ä on duublis või lühikese ristiga samas käes, tuleb ju leping välja. Seega see näib parema plaanina ja lisaks ei taha keegi slämmi juba avakäigul taha käia. Sestap mängisin ässa ja jätkasin kolme kõrge ristiga, visates käest ärtud. Nüüd lõin ärtu kätte (olin jõudnud menetlemisega juba nii kaugele, et tegelikult ka ärtu 3-3 või duubel kuningas on piisav, et mul leping välja tuleks ja käisin ruutut.

No ja nagu oli, siis kõik see šansside meri ei oleks töötanud, küll aga oleks olnud võitev liigutus avakäigul E panna. Minu õnneks vastane ruineeris koheselt oma suurepärase avakäigu ja trumpässaga sisse saades lülitus ümber patta, mitte ei lasknud partneril mu tegijat kinni lüüa...

Saalis oli Nordi käest mängitava 6 vastu avakäiguks ärtu käinud 8 kaitsjat – kuus nendest lõpuks võtsid ka lepingu taha.


No comments:

Post a Comment