Tuesday, June 25, 2024

25. juuni 2024 - avakäigukontra tagasilöögid

 

EMi teise võistluspäeva veidram jaotus oli 3. vooru matšist Šotimaa vastu – ja tänapäeval ei juhtu enam sageli, et pärast jaotuse lõppu ma pean skoori vaatama, sest ma ei tea, mis see on...

Jagu järgnev



Saal enamasti mängis ärtut, kas õnnestunult nelja (13 korda) või ebaõnnestunult  kuut (15 korda), üks paar jõudis 6NTsse. Meie laual käis aga pakkumine nii:

 

Leo 1 avang oli tugev, mu 1 lubas ühtlast lehte ja edasi tegi Leo releesid, ning kui ta 3 releena pakkus (mina olin lubanud selleks hetkeks 8-11 ja 44 kallid), pani West sellele loomuliku avakäigukontra. Leo õnneks oli mul täpselt see jaotus, mida näitas rekontra (kui ma passin, siis tema rekontra olnuks seniste kokkulepete järgi uus relee) ning tõenäoliselt oli see üks ta elu rõõmsamaid passe (meil on rohkem trumpe kui vastastel ja 28+ punkti).

Mängida siin väga midagi ei olnud, kiire +2 ja 1040 punkti, teise toa 450 vastas 12 IMPi meile. Hoolimata tulemusest, arvan, et vastane tegi õigesti, et kontreeris (kontra töötas ka ses suhtes halvasti, et pärast seda Leo enam kindlasti slämmi ei paku). Mõlemad kallismastilepingud juba olid minu kätte keeratud ja šanss, et partner on avakäigul, päris suur...

No comments:

Post a Comment