Sunday, August 28, 2011

29. august


Hoolimata igasugustest halbadest märkidest ja enda hallist mängust, õnnestus koondise valikturniir sellelgi aastal ära võita ja seda piisavalt suure eduga, et säilitada koondise esipaari staatus. Üks huvitavaid jagusid valikturniiril oli järgmine, kus mu „table presence“ ei olnud parim võimalik.

Mul oli käes:

♠K7
♥K
♦ÄK98
♣ÄT8743

ja pakkumine käis nii (kõik tsoonis)
Kukk____Lauri___Mirme___Leo
1♠_______2♣______2♠_____3♣
4♠_______5♣_____pass….

Mirme alustas ♠Ä – pada ja minu vahendid lepingu võitmiseks olid järgnevad:

♠94
♥ES2
♦ST632
♣ES6

♠K7
♥K
♦ÄK98
♣ÄT8743

Teisele padale pani Kukk igatahes midagi lätsuga, mida ma interpreteerisin kui nördimust, et ma oma ♠K-ga tihi sain. Nüüd on mul tõesti olemas šansid lepingu võitmiseks - ♣K on ilmselt lõikes, ainuke mure on lauda saamisega. Kuid isegi sellele on lahendus peaaegu olemas – tuleb PPV-lt ruutu elimineerida ja panna lauda ♥K, kui ta selle ära võtab, on ta sisse visatud ja annab mulle siseku lõikamiseks ja ruutu kadujate äraviskamiseks. Kui vastaste ruutu on 2-2, siis on selline plaan 100%, kui 3-1, siis peab lootma ka kaitse eksimusele.
Sisetunne ütles, et ruutu on pigem 3-1, aga igatahes alustasin ♦K-ga – äkki keegi viskab xx-st kõrgema minema. Selle lõi aga Kukk kinni – järelikult oli lätsu põhjuseks olnud nördimus, et ta ruutu lööki ei saanud. Jätkati ♥Ä- ♥ (veidral kombel oleks väike ässa alt parem olnud, see istutab mu kätte ja ma pean ikkagi trumbi ja ruutu ära andma), läksin üheta ja sain väikese plussi, kuna teises liinis seisab 4♠ (kuigi nõuab hoolikat mängu)

1 comment:

  1. Meil läks pakkumine suurelt jaolt sarnaselt, aga mina Lauri lehega 5C asemel panin hoopis kontra. Minu kurvastuseks ei mänginud minu ruutu AK ja paja K kaitses nii suurt rolli, kui olin kontrat pannes oodanud (st võtsid kokku 0 tihi) ja osava väljamängu ning võib-olla ka mitte-nii-osava kaitse tulemusel tuli leping välja.

    ReplyDelete