Sunday, July 23, 2017

23. juuli - ehk kuidas "ebatavaline NT" võib kaasa tuua ebatavalisi sündmusi

Teisipäevasel kodusel bridžiõhtul tuli ette järgmine koomiline situatsioon, et mu VPV omas lehte:
♠KS9
♥ÄS43
♦E76
♣874

Ja ta partner avas tugeva 1♣ga. Mina teiselt käelt lükkasin vahele 1NT, mis tähendab odavmaste. Tõe huvides pean mainima, et ma väga ei armasta seda kaitsepakkumist, kuna trahvikontra leidmine sellele on liiga lihtne, aga eks ma vahel teda kasutan. Ja nagu arvata oligi, meie loo peategelane kontreeris seda ja neljas käsi passis (tähendus kokku leppimata) – ja nii veider kui see ka pole, jäigi lepinguks 1NT kontraga.

1♣  - 1NT – DBL – pass….


Ja nüüd on vaja sooritada sellest lehest ka avakäik. Avakäija otsustas lauale panna ♠K – kuna väljamängijal on pikad odavmastid ja lauas pigem pikad kallid, siis äkki õnnestub sellega nt. mingi singel emand väljamängijalt lohku tõmmata vms. Ma ei ole päris kindel, et see käik olnuks minu valik, aga see ei kõla ka mõeldamatu plaanina. Kogu jagu oli SELLINE

No comments:

Post a Comment