Friday, May 21, 2010

21. mai

Siin siis teine lugu sarjast "ka suurmeistrid eksivad", ehk siis: "Loe mast kokku, dibiilik!"



Peatumata pikemalt pakkumisel, lähen kohe asja tuuma juurde. Kaitse alustas kolme ristiringiga ja väljamängija lahendas ruutu valesti(Südi käest teisele ruutule ärtu ja kolmandale risti). Võib-olla oleks ta pidanud õige lahenduseni jõudma, kuid samas võib Südil olla ka 4432 jagu duubelruutuga, nii et see selleks, ka sellest ei taha ma rääkida. Nüüd sai Nord ruutu emandaga käigule ja selle asemel, et kasseerida sisse paki 12. ja 13. risti, ilmus lauale hoopis ärtu ja tahaminev leping tuli ületihiga välja (Süd jääb ruutude peale kallismastides sundi)!

Arusaadavalt tekitas selline kaitseplaan Südis küsimusi ja Nord põhjendas oma huvitavat manöövrit sellega, et risti emand oli tema teada veel üleval ja ta arvas, et ta ristid on nii väikesed, et nad niikuinii ei tee (kuigi ainuke puuduv risti oli juba ära visatud).

Tegelikult saaks seda sarja veel vähemalt kahe jaotusega pikendada, aga esialgu aitab kah. Klubivõiduks igastahes piisas...

4 comments:

  1. Kui EW just trahvikontraid ei mänginud, siis pole Westi pakkumine palju etem kui Nordi kaitse.

    ReplyDelete
  2. no ikka on
    (kuigi ka mina selle lehega ei kontreeriks) kontreerimise peamine varjukülg on potentsiaalselt ristit pakkuv partner

    ReplyDelete
  3. Äkki on tegemist 0-punkti lehe sündroomiga... on raske uskuda, et sellise lehega võiks 3 tihi saada. Ja siis lased end lõdvaks, ning käid nagu juhtub.

    ReplyDelete
  4. Ma saan aru nüüd, miks bridz mulle tore ja huvitav mäng tundub. Pidevalt on mul mängida huvitavad joad. Viimased postitused siin blogis:
    21. mai - minu vastu
    20. mai - mina olin üks nendest kes geimile tala sai
    19. mai - ei ole minu vastu
    18. mai - minu vastu
    viimane postitus enne seda oli 13. mai aga sellega seotud kogu Kotka klubi, mitte aind mina.

    Trikid tähtedega blogis:
    19. mai - minu vastu mängitud
    13. mai - minu vastu mängitud

    ReplyDelete