Monday, March 3, 2014

4. märts

Pühapäeva hommikul Otepää vastu ei alanud meie lauas matš just eriti hästi. Esimesest kaheksast jaotusest kuus olid sellised, kus me võinuks/pidanuks õnnestunumalt tegutsema. Tundus, et me võime olla päris pikalt taga, aga sellest hoolimata ei hakanud me midagi vägisi „tagasi tegema“ ja mängisime rahulikult edasi. Selgus, et see oli päris hea mõte: pärast märkelehti võrreldes selgus, et me ei olnud taga. Hoopis vastupidi, pärast neid kaheksat jagu oli seis 39:6 meie kasuks!

Kõige lõbusam neist oli järgmine jagu:




Meie lauas käis pakkumine nii, et avasin Nordist teiselt käelt 1NT (14-16), Ost kõmmutas 4♥ vahele ja Maarja pakkus Südist 5♣. Pärast kahte passi jätkas Ost võitlust 5♥-ga, Maarja passis selle (kontra oleks asjakohane, slämmihuvi eeldaks mult nelja keycardi ja siis tuleks ka veel ♦E kuskilt üles leida) ja ma leidsin, et mul on lehte küll, et slämm pakkuda. Vastane tegi nägu, nagu ta tahaks veel sinna 6♥ga peale lennata, aga hoidus sellest ja sai oma kaks ässa, -100.

Teises lauas avas Martin Westist esimeselt käelt 2♠ (Muideberg). Nord kontreeris (ma küll ei saa aru, miks, minu valik oleks 2NT ja ka pass – kuigi see on arglik liigutus – kõlab parema mõttena) ja Jon Ostist pani reki. Edasised sündmused on mu jaoks natuke hägused – kui keegi asjaosalistest viitsib seda kommentaarides täpsustada oleks abiks – aga igatahes mingi hetk pakkus Nord 3NT ja Jon pani sellele „avakäigukontra“. Kõik passisid ja Jon kasseeris oma kaheksa ärtut ning ristiässa sisse, +1400 ja +16 IMPi.


1 comment:

  1. Kogu pakkumine:

    2S - dbl - rek - 3c
    p - 3NT - dbl

    Pakkumise ajal olin ise nii ametis geimi otsimsega (kavatsesin ise 3NT pakkuda peale S 3c) seega N 3nt tuli nii suure üllatusena, et põgenemist väga ei kaalunud ja kontra tuli suht automaatselt. Kuigi eks ma ka arvasin, et N käes on 4-s ärtu ning 3nt tänu risti ässale välja tulla ei saa. Ei lootnud saada 9-t esimest tihi. Vedas seekord et 5c ei mindud, küllap oleks sellele veel kontra pannud suurest segadusest :)

    ReplyDelete