Tuesday, January 26, 2016

26. jaanuar

Eile Tartu klubis sai järgnevas jaotuses kaitses patserdatud:

                        ♠65
                        ♥ÄET532
                        ♦Ä74
                        ♣96
♠ÄS                                        ♠KET3
♥64                                         ♥S987
♦EST98                                  ♦K532
♣ES42                                    ♣5
                        ♠98742
                        ♥K
                        ♦6
                        ♣ÄKT873

Olin Westis (N jagab, keegi pole tsoonis).

Vastased alustasid 1♥ - 1♠ ja lükkasin sinna 2♦ peale (mõtlesin ka kontrale, aga miskipärast tundus 2♦ parem mõte). Nord pakkus 2♥, partner võitles 3♦-ga ja Südi 3♥ lõpetas pakkumise.

Avakäiguks tuli partnerilt ♦3 ja väljamängija võttis mu kaheksa ässaga, käis trumbi laua kuninga alla ja jätkas lauast pajaga. Sinna hüppasin ässaga ette.

Panin lauale ♦E ja sain sellega tihi ning hindasin olukorda, et tõenäoliselt on väljamängijal ristiduubel ja partneril singel. Kuigi Leo võinuks ka singli välja käia, viitab väljamängija mänguplaan sellele, et temal singlit küll ei ole – ta oli ♥K-ga lauas ja ei sooritanud kiiret äraviset ristipiltidele. Seega on võimalik, et ristikäikudega saab platsile mingi trumbiedutuse (minu kätte saab korra ruutuga üle). Seega panin lauale ♣E.

Väljamängija võttis lauast tihi ja jätkas pajaga – ning nüüd võttis mu ♠S tihi. Andsin siis partnerile ristilöögi, ideega, et ta tuleb minu kätte ruutu kuninga alt üle ja saab uue ristikäiguga oma võimaliku edutamise kätte.


Kõik oli väga ilus – nagu diagrammilt on näha, siis nii juhtunukski, kuid Leo käis hoopis paja – ja kõiges selles olin süüdi ma ise, nimelt ei käinud ma löögi alla väikest ristit, vaid soldati. Leo jaoks võis vabalt olla olukord selline, et mul on hoopis mingi kasulik trumbinupp (nt. kümme) või siis ma tean, et uus ruutu ei tule läbi ja seega pole mõtet seda käia. Nii et suutsin näpukaga hästi alanud kaitse suurepäraselt ruineerida. See ei olnud küll kallis viga (1/6 jaotuse maksist), aga asi on põhimõttes…. 

No comments:

Post a Comment