Wednesday, October 9, 2019

9. oktoober 2019 - pildipunktide lugemine on kasulik oskus


Koondise valiku 3. voorus tuli ette järgmine jagu, kus tuli vaeva näha geimi võitmisega (jagu pööratud)

♠32
♥KE84
♦653
♣ÄET2

♠ET8
♥ÄS76
♦ÄKT
♣987

Ost avas 1♦ (rand) ja minu kontra peale pakkus West 1♠. Edasi pakkusime ainult meie ja lõpetasime 3NT-s.

Avakäiguks tuli ♦E – võtsin selle ässaga kätte ja hakkasin jaotust analüüsima. Kuna mul on kahe peale 25pp, siis aitas see avakäik mulle päris palju kaasa jõu paigutamisel: kui ♦ES on Westis, siis sinna väga palju rohkem ei mahu.
Nüüd läksin ärtuga lauda ja jätkasin väikse pajaga – ja kui West samuti väikese pani, võtsin emandaga tihi. Nüüd oli mul juures veel üks väike detail: ka ♠S on Ostil – see tähendab, et ristisoldati lõikumisest võin ma und näha, kuid hea uudis on, et mind tegelikult ei huvita ristisoldati asukoht, kuna tugev käsi on võimalik sisse visata.

Seega korjasin alustuseks ära oma ärtud – ja seejärel käisin käest ♦10 (et sisseviskeks tihid parajaks teha) – West võttis selle ja käis risti läbi. Tema õnnetuseks oli mul selleks ajaks juba selge, kuidas seda jagu mängida, võtsin ässa, elimineerisin Osti viimase ruutu ja viskasin pajaga välja. Ostile olid jäänud kätte ♠ÄK ja ♣KS ning laua risti emand võttis viimase tihi; kogu jagu:




Kuna kõik ülejäänud 10 NS paari mängisid kõik ärtut – 7 kaotasid geimi ja 3 võitsid osamängu, oli geimi võitmine siin (kallis tsoonis) päris magus teenistus....

No comments:

Post a Comment