Tuesday, February 11, 2014

11. veebruar

Läti võistkondlike meistrivõistluste kvalifikatsioonis tuli ette selline jaotus:

__________♠Sxx
__________♥xx
__________♦xxx
__________♣ÄKxxx
♠ÄKEx_____________♠T9xxx
♥ESTx_____________♥xx
♦ÄEx______________♦KSxx
♣xx_______________♣Sx
__________♠x
__________♥ÄKxxx
__________♦xxx
__________♣E872

Mina istusin Südis ja vastased ujusid pärast Westi tugeva 1♣ avangut 4♠ lepingusse Westi käest (mina olin tee peal ärtut pakkunud).

Maks alustas kaitset kahe kõrge ristiga, millele ma viskasin ausalt pikkust (8 ja 2) ja kuna West oli tee peal ka NT-d pakkunud, ei uskunud Maks, et meil on kaks ärtutihihi soolas ja jätkas kolmanda ristiga, lootes mult leida trumbipildi. Õnneks otsustas ka vastane mängida nullšansi peale ja lõi selle lauda ning käis lepingu üheta.


Kuigi minu meelest oli kolmas ristikäik kahtlane liigutus, siis tagantjärgi tekkis mulle pähe mõte, et ma oleks saanud seda jagu ka ise teistmoodi kaitsta. Kui ma valetan oma ristipikkuse asjus, ei ole Maksil muud valikut kui kolmandasse tihisse ärtut käia ja loota parimat. Ilmselgelt ei saa see tihi müüa, kuna tagant pakkus ikkagi 1NT ja seega jookseb partneri teine risti ilusti läbi.

No comments:

Post a Comment