Monday, September 9, 2013

9. september

Seekordne koondise valikturniir oli minu poolt täis halli (ja kohati pigem musta) mängu – vormi ei olnud ja erilist tahet ka mitte. Sestap pole tagasihoidlik tulemus (napp pluss) väga üllatav ja see oli täiesti õiglane. Kehva vormi illustreerimiseks sobib kasvõi järgmine jaotus:

 Pärast ühepoolset pakkumist jäin mängima 2♠ lepingut ♥K avakäiguga (1♠ - 2♦ (NAT; NF) – 2♠).

♠76
♥854
♦ÄEST3
♣E64

♠ET98532
♥Ä9
♦72
♣Ä3

Avakäiguks sain ♥K ja võtsin selle ässaga ning käisin käest väikese paja laua suunas (tõenäoliselt on see sidemete arvu tõttu parim mänguviis, aga ma ei ole 100% kindel), millele West mängis ♠4 ja laud võttis tihi – Ost viskas krohvi.

Nüüd jätkasin ma pajaga ja pärast teatavat agooniat ja tõmblemist lõppes üritus siiski 8 tihiga, sest West ei söandanud oma ♣S alt ristit avada.


Aga mis olnuks õige mänguplaan – pärast teist teha kiire loendus Westi väärtuste suhtes: ♠ÄKS ja ♥KE = 13pp. Seega on mõlemad odavmastikuningad kindlasti taga, kuid kuni ruutu ei jagune 5-1, on leping garanteeritud. Selleks tuleb lauast käia ♦E (või ♦S või ♦10), mis tekitab omapärase Mortoni manöövri Osti ♦K vastu. Kui ta seda ära ei võta, siis jääb ta tihist ilma – kuid kui ta selle ära võtab, siis saan ma laua ruutudele äraviske (mul säilib sisek) ning ta partner peab neid lööma oma niigi tegeva trumbiga!

1 comment: