Sunday, February 28, 2010

28. veebruar

Keegi on kunagi – ilmselt poolnaljaga-pooltõsiselt sõnastanud neljandalt käelt avamise kohta 15-reegli – liida kokku oma pildipunktid ja padad ja kui see summa on alla 15, siis ära ava! Eriti peaks see kehtima olukorras, kus sa mängid suht agressiivses stiilis ja partneri kätte hästi enam 11 pildipunkti ei mahu. Klinkmanni GP-paarikal oli mul ees kolm passi ja käes:

♠ Ä6
♥ KET32
♦ K743
♣ 74

Kuigi 15-reegel dikteerib, et peaks passima, ei tundunud see viiese ärtumasti olemasolul kõige meeldivam – lõppeks kogu saal ju avab ja ma ei tahtnud passiga gämblida, sest kuigi VPV oli saali keskmisest tunduvalt tugevam, siis seda olen ju ka mina ja pole mõtet liigselt riskida.
Otsustasin siiski natuke padade puudumist kompenseerida ja avasin 2♥ (mis neljandalt käelt peaks avangujõudu lubama, tõsi küll, pigem kuuese mastiga). Järgnes kontra, partnerilt 3♥ ja see jäigi mänguks, kogu jagu oli selline:



Avakäiguks tuli väike ruutu, mille Süd võttis ässaga ja käis trumbi tagasi. Minu õnneks otsustas Nord trumbid kokku lasta ja sellega säästis mu arvamisest. Edasi käis asi juba „autopiloodiga“ – ristilõikus, ristiäss, ristilöök, ruutulöögiga lauda, risti löögiga tegema, viimane trump maha ja käe viimane ruutu kadus tegema löödud ristile, 11 tihi. Punkte andis see 22/32st (kaks paari olid geimis, üks sai 300 ja paar 200), passiring oleks andnud baranka.

No comments:

Post a Comment