Wednesday, February 24, 2010

25. veebruar

Jälle üks saalis ilmselt väga suurt frustratsiooni tekitanud jaotus A-Liigast

Istun mina neljandal käel odavas kalli vastu kaardiga:

♠3
♥KET83
♦KS754
♣T2

ja ees ootab pakkumine:

E___Leo___W___mina
p____2♣___2♠____?

Leidsin, et kuna mul geimi sundimiseks jääb siiski materjali natuke väheks, siis üritan oma mõlemad punased mastid ära näidata ja kontreerisin väljavõtuks. Edasi läks asi juba huvitavaks:

E___Leo___W___mina
p____2♣___2♠____DBL
p____3♣___3♦____DBL (muidu oleksin 3♣ passinud, aga kui vastane just tahab mu viiest head ruutut pakkuda, siis olgu lahke)
3♠___p_____p_____?

Leidsin, et siin jaotuses ilmselt mingi jura toimub, partneril on kas risti ühemastileht või neljane kehv pada ja kuna geimišansid tundusid väga ähmased, siis talitasin targu ja potentsiaalse ebaklapiga passisin maha.

Kogu jagu oli järgnev:



ja leping läks kaheta , +200. Teisest toast laekus veel +200 lisaks lepingu eest 5♣ ilma kontrata neljata, nii et saime +9. Ülejäänud saali märkelehed olid päris jõhkrad – kuueteistkümnel laual oli 8 tulemust ühel ja 8 tulemust teisel pool, kusjuures välja oli tulnud ainult üks leping, keegi oli suutnud 3♠ ära võita. Muud resultaadid varieerusid NS liini +800-st (3NT kontraga kolmeta) EW liini +1100ni (5♦ kontraga viieta) – üldiselt kes suu lahti tegi see vastu pead sai. Eriti kurioossed tulemused tulid esimesest lauast: ühes toas mängiti Nordist 4♦ kontraga neljata, teises toas läks Nord 4♠ vastu viide ruutusse tõkkesse (ja sealt tuligi see 1100). Pakkumise delta oli 1400-1900 punkti, kusjuures selle tegi üks kolmest parimast mängijast saalis.

No comments:

Post a Comment