Friday, February 12, 2010

12. veebruar

Kuigi ma enamasti pakun enamvähem ausalt, on mul jäänud mulje, et mul on väikestviisi blufaatori maine küljes. Nojah, tõe huvides tuleb tunnistada, et mõnikord ma toidan seda mainet natuke kah. Kogu A-Liiga jooksul tegin ma blufiks kvalifitseeruva asja ainult ühel korral:



Olin Nordis ja peale kaht passi ning tsoonsuse vaatamist "oli selge", et midagi tuleks mu lehega teha, kuna passida ma sellises olukorras ei tavatse (kuigi vahel on ette tulnud). Variante oli palju ja mina valisin Precisioni 2♣ avapakkumise – vähemalt mu jagu vastab sellele ideaalselt, kuigi jõu poolest tõesti ”natuke” puudu jääb.

Tagantjärgi mõeldes oleks võib-olla ohutuim variant 2♦ saastwilkoszi avang, mis siis et kallismast on ainult neljane, aga see selleks. Edasine sündmuste käik mulle väga ei meeldinud:

Leo___West___Lauri___Ost
p_______p_____2♣____2NT
DBL____RDBL___3♣____DBL
p_______4♠____pass...

Kui ma olin 2NT rekontra pealt kolme ristisse liduma pannud ja see läks koos kontraga teisele poole ekraani, siis tundus mulle, et hästi see asi lõppeda ei saa. Kui teiselt poolt passinud käest 4♠ tagasi tuli, muutus mu meel kohe märgatavalt rõõmsamaks, eriti peale seda, kui ma laua ristimasti nägin. Tegin ärtu avakäigu, Leo käis ruutu tagasi ja kuna väljamängija mängis natuke hooletult, käis ta lepingu taha (isegi kaheta!), teisest toast laekus oodatud +620 ja 13 IMPi.

Selles jaotuses olid A ja B-liiga tulemused üsna erinevad. Kui A-Liigas said kaheksast paarist EW liini tulemuse kuus (4x4♠, 1x3NT ja üks +500 2♦ kontraga eest), siis B-Liigas vaid kolm – millest üks oli 2NT lepingus.

Ja kõige hämmastavam lugu selgus, kui ma panin selle jaotuse handviewerisse: mu 3♣ kontraga ei oleks olnudki nii hull kui esmapilgul paistab – enamuste avakäikudega läheb see kolmeta ja ainsad avakäigud, mis selle neljata võtavad on täiesti teostamatud: nimelt ♥K ja ♥S! OK, võimalik et ma ikkagi reaalses elus mängiksin selle lepingu neljata, kuid kalli tsooni geimi vastu pole ka -800 just eriline katastroof. Ma ei kujutanud ettegi, et meie lepingus oli niivõrd suur tugevusvaru!

No comments:

Post a Comment