Monday, February 22, 2010

22. veebruar

Siin on veel teinegi samasse ooperisse (kõrgetel korrustel võitlemata jätmine) kuuluv jaotus A-Liigast. Mul oli viimasel käel selline asi (kõik kallis)

♠ES64
♥Ä975
♦S
♣ST42

ja pakkumine käis:

N____E____S____Lauri
1♣___2♠___p____?

otsustasin, et ei paku kohe nelja pada, vaid piirdun esialgu kolmega – lõppeks ma ei taha vastaseid üleliia agiteerida meid kontreerima, sest mul on suhtkoht pehmed väärtused ja kui vastane peaks näiteks üritama 4♥ mängida, siis võib neil trumpkontrolliga elu hapuks minna (lõppeks mainis ka kunagi Terence Reese, et 4-4-4-1 jaotus ei kõlba mängimiseks ei trumbitas ega mastimängus, sellega tuleb kaitsta).

Edasi kulgenud asi nii:

N____E____S___Lauri
1♣___2♠___p___3♠
4♣___p____4♥___p. . .

Kuna mulle tundus, et mu lehe kaitseväärtus on pakkumise valguses endiselt korralik (neljas trump ässaga vastas, põhilises kõrvalmastis neljast soldat-kümme vastas, vastasel ei pruugi klappigi olla), ei näinud ma erilist põhjust tõkkesse ronimiseks. Samuti ei teinud seda ka Leo oma 6-4 jaotusega ja lasimegi vastasel nelja ärtut mängida. Kogu jagu oli paraku järgnev:



Kuna Südil oli selline hirmus elajas käes, ei olnud kuidagi võimalik 4♥ taha võtta, veelgi hullem, Leo käest mängides on ka 4♠ tõkestamatu, sest vastased ei saa oma risti lööki kätte. Teisest toast laekus meie tulemuse vastas veel -500 (6♦ kontraga) ja kokku tähendas see -15 IMPi. Krt, järgmisel korral pakun ikkagi vana hea põhimõtte „karju nii kõvasti, kui kopsud kannatavad (ja võib-olla natuke rohkemgi)!“ järgi ja panen 4♠ kohe täis, pole minu asi.

1 comment:

  1. Mina istusin selles jaotuses Nordis ja minu meelest on seda keeruline pakkuda just NS jaoks - EW leiavad oma padaklapi kohe üles ja tõkestavad ära (iseasi muidugi kui kõrgelt). Eriti keeruline on pakkumine Südi jaoks -- jõudu pole, aga pakkuda tahaks kahte masti :S

    Meie vastane paraku väga ei tõkestanud (esialgu):
    1♣ - 1♠ - pass - 2♠
    Tugeva lehega ei tahtnud väljavõtukontrat panna ja pakkusin rahulikult:
    3♣ - 3♠ - 4♥ - 4♠
    Vaadates oma ärtu nuppe näis, et partneril on 6-s ärtu Jxxxxx, singel pada ning selleks et 5♥ välja tuleks piisab veel mingis kõrvalmasti sõdurist-emandast (või ärtu ässast).
    Sestap panin 5♥ lauale, mis paraku kontraga kaheta läks.

    Minu jaoks on endiselt lahtine, kuidas Erika oma lehte pakkuma peaks. Süsteemi kitsaskoht on, et suvaline liigutus 1♠ peale on GF. Seega peaks esialgu passima. Või on alternatiive?

    Nüüd 3♠ peale on jälle raske seis. Mida nüüd pakkuda?
    Variandid on:
    Pass (et järgmisel korral 4NT pakkuda)
    X (väljavõtt? - või pigem trahv)
    3NT (naturaalne ta ikka ei ole :)
    4♦ (partner ei kontreerinud, seega ruutuklapp tõenäolisem)
    4♥ (kalligeim tahab tihi vähem)
    4NT (võiks olla 2-mastileht)

    ReplyDelete