Tuesday, November 19, 2019

19. november - kas rekontra on mõeldud selleks, et vastasel veri ninast välja võtta?


Mängisin esmakordselt GP B-Finaali, partneriks Mirjam ja tulemuseks esikoht. Ühesõnaga niigi mõnusalt veedetud laupäev, aga lisaks sellele oli sees mitmeid huvitavaid jagusid.

Mängiti 8x6 jagu Šveitsi süsteemis maksipaarikat ja eelviimase komplekti viimane jagu oli selles suhtes omapärane, et kõigil mängijail oli käes 4333 jaotus (jagu pööratud).

Pakkumine kujunes veel omapärasemaks.

                        ♠K843
                        ♥S82
                        ♦ÄK8
                        ♣ET6
♠962                                       ♠ÄE7
♥Ä73                                      ♥KE96
♦T742                                     ♦ES3
♣S52                                      ♣Ä43
                        ♠ST5
                        ♥T54
                        ♦965
                        ♣K987

Mirjam avas Nordi kaardiga 1♦, Ost kontreeris ja mina passisin. Siis hakkas pihta rubriik „hullud staadionil“ – ehk siis West samuti passis!
Hiljem selgus, et ta ei olnud saalis ainuke, kes seda tegi, sama liigutus tehti ka Kolkide vastu, seal Nord ei leidnud ka muud lahendust kui passida ja EW kasseerisid oma +800 sisse.

Mirjam õnneks uskus Maksi teooriat, et kui 1♦ kontraga passitult läbi jookseb, siis ilmselt vastased teavad, mida nad teevad (kuigi GP B-Finaali puhul nagu näha, see ei pruugi nii olla).
Kuigi ta võiks hea õnne peale oma neljast pada pakkuda, siis intelligentse inimesena taipas ta, et meie peamine mure on kontra alt ära pääseda ja seega alustas rekiga.

Nüüd oli mul sama mure – et mida teha -, ja kuigi ma võinuks samuti pakkuda oma parimat masti, ehk siis ristit, siis ka mina intelligentse inimesena taipasin, et peamine mure on kontra alt ära pääseda – ja selleks pakub parimaid šansse 1♥ pakkumine.

Pärast kaht passi Ost kontreeris seda ja ma siis jätkasin oma plaani lõpuni ja panin omakorda rekontra – vähemalt nüüd olin ma oma kaks parimat masti pildile saanud (ja nagu näha, meie poole parim trump ongi pada). Ma ei oska öelda, kontreerinuks Ost seda uuesti, üldprintsiipidel – aga kahtlustan et mitte. Õnneks suutis West teha oma teise kahtlase pakkumise selles jaotuses ja pakkus minu suureks kergenduseks 1NT – ning tuleb tunnustada Osti rahulikkust, kes selle ainult 2NT-sse tõstis. Nii et see väga närvesöövalt alanud pakkumine lõppes meie jaoks ideaalse tulemusega.
Kuigi 2NT saab võita, ei suutnud West parimat mänguplaani valida ja üheta mäng andis meile peaaegu kõik punktid...


No comments:

Post a Comment