Monday, February 7, 2011

7. veebruar

Neljapäeval istusin Luxi klubis suhteliselt mõttetu kaardi otsas

♠ Tx
♥ xxx
♦ KSTx
♣ Kxxx

ja vaatasin, kuida mu ees hargneb pakkumine: 1♦ Maarjalt ja 1♠ vastaselt. 

Kuna sellise lehega ma ilma neljase ärtuta hästi kontreerida ei tohiks (parem võtan hiljem 2♠ välja kui asi selleni läheb), siis polnud alternatiivi passile. VPV pakkus sellele 1NT ja nüüd tabasin ma end mõttelt „aga mis saab siis, kui 1NT minuni jõuab?“

Ühest küljest ei tahaks seda vastastele maha müüa, aga teisest küljest nagu head pakkumist ei ole kah. 

Kontreerida ei saa, see viitaks, et mul on sarnane (pigem nõks parem) leht ja pada vastumäng, äkki on see meie võimalus maksiks, aga ma ei usu ülemäära meie šanssidesse selle lepingu taha ajamiseks (Maarjal on ühtlase lehe korral 11-13) ja tsoonis me ka ei olnud. Mõtlesin siis et pakun 2♣ ja loodan, et partner jagab ära, et mul on mõlemad odavad, sest kohene 2♣ oleks meil samuti mittesundiv olnud ja seega ei ole mul erilist põhjust odavas tsoonis küünalt vaka all hoida (loomulikult on olemas variant, et mul oli kehv ristimast mida ma pakkuda ei tahtnud ja nüüd balansseerin).
No ja isegi kui me ei ole samal lainel ja seetõttu jobusse lepingusse satume, on alati võimalik, et kaitse tuleb appi ja õnnestub kuidagi kaod minimiseerida.

Õnneks ei pidanud ma oma mõtteid praktikas testima, PPV pakkus 2♠ ja selle peale balansseerisin 2NTga ning Maarja 3♦ peale läks vastane veel kolme pattagi, üheta.

Turniiri viimases jaos võtsin taas ette gambiidi – vastane alustas 1♥ - 1♠ ja leidsin, et ma oma seitsmest ruutut (ainult soldat oli vahelt puudu) esialgu ei afišeeri. Edasine pakkumine kulgeski nagu unenäos ja jäin 2NT vastu avakäigule (vastaste ruutu oli xx ja Sxx). Pärast jaotuse lõppu ja ainukest skoori meie poolele küsis siis üks vaenlastest, et kas ma jätsin ruutu pakkumata seetõttu, et kõik teised seda pakuvad? 
Mul on vist Luxi klubis veidriku maine tekkinud.

No comments:

Post a Comment