Friday, February 25, 2011

25. veebruar

Eile oli Luxi klubis paras guljašipäev. Kõige veidram lugu juhtus jaos, kus mu PPV omas käes sellist lehte:

♠xx
♥-
♦ÄKES97xx
♣Sxx

avas sellega tugeva 2♣ (kaheksa tihi ju on, või vähemalt nii ta arvas…), sai partnerilt vastu 3 kontrolli, siis suutsid nad pidurduda veel neljas ruutus (!), kus ta sai lauda sellise kaardi:

♠Kxxx
♥Exxxx
♦-
♣Äxxx

ning uskuge või ei, see leping läks kolmeta!!! (teadagi oleks võinud natuke paremini mängida) – nimelt oli ♠Ä kuninga taga, ruutu istus 5-0 taga vastas ja kui kaitse alustas padakäikudega, siis kolmandal padaringil trumpas väljamängija kõrgelt ette, selle asemel, et kaduja kadujale visata, ning kui selgus trumbi halb istumine, tekitas ta lõppseisu, kus mu T8 jäid tema 97 taha kahvlisse. Uskumatu lugu…

Teine jagu oli selline, kus mul oli käes

♠KTxx
♥xxx
♦-
♣ÄE9xxx

vastane avas esimeselt käelt naturaalse 1♦ ja edasi hakkas nalja saama:

1♦____pass___1♥____2♦ (oma ruutude arvu vaadates ilmselt naturaalne)
pass___3♣____3♥___pass
4♥____DBL__pass…

Kontreerisin peamiselt selleks, et Maarja oskaks mu pakkumise valguses ruutulööki kahtlustada, äkki on seda avakäiku vaja, et leping taha võtta – ja kui see ei olegi oluline, siis istuvad ju mastid väljamängija jaoks vastikult vastas. Sellist lõikuspidu nagu järgnes, ei osanud ma unes ka näha.

No comments:

Post a Comment