Wednesday, March 6, 2019

EMi vigade analüüs: 8. matš (Poola)


8. matš Poola: 6 IMPi; 1,4 VP-d


Lauri               Nord               Maarja            Süd
Pass                Pass                1♣                   1♥
Pass                4♥                   Pass*              Pass
4♠                   Pass                Pass                5♣
Pass                5♥                   Pass…

Maarja pass 4♥ peale näitas tahtmist edasi pakkuda ja kuigi mu leht ja tsoonsus olid mõlemad äärmiselt ebaapetiitsed, siis venitasin sinna 4♠ peale (ausalt, mõtlesin ka passimisele, aga kokkulepe on kokkulepe ja ma peaaegu lootsin partnerilt renood). Nagu ma oma screenmate’ile mainisin, siis veidral kombel me ei lase vastastel mängida selles järgnevuses 4 kallist ilma kontrata, aga nagu sündmused näitavad, siis võivad nad mängida viit kallist kontrata… Lepingus probleeme ei olnud, kuna ma sikutasin ruutukäigu välja, siis ületihi ei tulnud; teisest toast tuli sama tulemus vastu, jagu viigis.

Tegelikult ma arvan, et Maarja peaks 5♥ peale 5♠ peale lendama. Pane mulle sama leht, isegi üks pada vähem, aga pajapildiga, siis võib see lihtsalt välja tulla… Antud jaoga läheb üheta, aga isegi kui see kontra peale saab (ma ei usu, et saab), toob see sisse.

Vahe: 6 IMPi (no eeldame, et poolakad venitavad selle kontra välja).

No comments:

Post a Comment