Friday, March 8, 2019

EMi vigade analüüs: 29. matš (Šotimaa)


29. voor Šotimaa: 9 IMPi; 1,61 VP-d



Nord avas pakkumise 2♥ poolblokiga ja kui see minuni jõudis, võtsin kontraga üles, see jäigi mänguks.
Maarja tegi avakäiguks ♠6, lauast pandi äss ja mina julgustasin seitsmega. Nüüd väljamängija tuli ristiässaga kätte ja käis väikese risti ässa alla ja jätkas väikese ärtuga laua kümne alla. Kui see õnnestus, trumpas ta risti kätte, läks pajaässaga lauda, trumpas kolmanda risti kätte ja viskas pajaga välja. ♥ES8 Maarja ♥ÄK9 ees garanteerisid talle veel ühe tihi ja ta pääses üheta. Tuleb tunnistada vastase väga head mängu, aga äkki oleks Maarja võinud pärast ♣Ä ilmnemist kaitsta nii, et hüpata kõrge ärtuga ette, et oma möödalöök lõpuks kätte saada. Ilmselt on mul ♠E, kui mul on ♣S, siis suht head šansid on, et mul on ♦ÄKE… Ühesõnaga, huvitav jagu. Ja 5 IMPi me kaotasime, kuna teises toas käis sama leping kaheta. Nii et kuigi see ilmselt ei ole eriline viga, siis oli võimalik teha parem otsus.

Vahe: 5 IMPi



Süd avas 1♥ ja ma ei kontreerinud seda oma kolmese paja ja 13 punktiga. Nordi Bergeni tõste peale ei söandanud Maarja ka midagi ette võtta ja pakkumine suri 3♥-s, mis vastastel välja tuli.
Teises toas minu lehega kontreeriti avapakkumist, mis tõi EW-i pakkumisse sisse ja tulemuseks oli, et seal võideti 4♣ (isegi ületihiga)
Seega taas: ma ei arva, et ma tegin passides valesti, aga taas oli võimalik teha parem otsus.
Vahe:  7 IMPi.

No comments:

Post a Comment