Wednesday, March 6, 2019

EMi vigade analüüs: 3. matš (Bulgaaria)


3. matš Bulgaaria: vahe 2 IMPi; 0,38 IMPi




Maarja            Ost                  Lauri               West
Pass                Pass                1♥                   1NT
Pass                2♣                   Pass                2♦
Pass                2NT                Pass…

Maarja tegi avakäiguks väikese risti, laua soldatile viskasin ma pikkust ♣3-ga. Väljamängija jätkas ruutuga soldati ja emanda alla ning Maarja tõmbas ♣Ä ja jätkas väikese ristiga. Kuna ma olin ristiässale ära visanud ♣9, andis see väljamängijale täiendava tihi ristis ning lõpuks lahendas ta ka paja õigesti kolme tihiga ning lõpetas ületihiga, -150. Teises toas mängiti 3NT 8 tihiga ja lisandus -50.
Tihi oleksime saanud kindlasti mõlemad kokku hoida, aga ma arvan, et Maarja ristiässa tõmme oli viga: miski selle jao juures ei viita sellele, et mul on viiene risti, vaid pigem kolmene, see omakorda tähendab, et ta peab käima väikese risti, et mina tihile saades emanda läbi lõikaksin (selle plaani hea külg on veel ka see, et see ei sõltu ♣9 olemasolust).  Eeldatavasti kaheksa tihi ikkagi väljamängija kokku kraabib.

Vahe: 0 IMPi.


Lauri               West               Maarja             Ost
1♣ (tugev)      pass                 1♦                    2♥
3♦                    pass…

Kaheta, -200; teise toa tulemus 3♥ üheta -100.
Äkki võinuks vait olla, eeldades et Maarja võtab lühikese ärtuga ise välja… Iseasi, kas nii nõrga lehega võtab või kas ta julgeb 2NT Lebensohli teha. Aga isegi kui passi alla jääb, on odavam.
Vahe: eeldame siis et 2 IMPi (-200 asemel -110).

No comments:

Post a Comment