Friday, March 8, 2019

EMi vigade analüüs: 24. matš (Iirimaa)


24. voor Iirimaa: 26 IMPi; 7,83 VP-d

 Jagu on kaetud juba varasemas postituses, aga lühikokkuvõte: avasin Südist 1♦, Maarjalt 2♦, minult 2NT, Maarjalt 4NT (kutse), millest ma hoolimata oma 13 punktist keeldusin, kuna leht on tõeline saast. Ilmselt on õigus Vallol, et ma peaksin oma ♦E piisavalt väärikalt hindama ja slämmi täis tõstma. Või õigemini: ilmselt on õigus Indrekul, et ma võiks teha vastukutse, et „mul on mõttetu leht, aga maksimum, vaata ise…“ – tõsi, sellist asja meil süsteemis ei ole.
Teises toas pakuti (nagu peaaegu kogu saalis) 6NT.
Vahe: 11 IMPi


Maarja             Ost                  Lauri               West
1♦                    1♥                   1♠*                 4♥
Pass                 Pass                4NT*              Pass
5♠                   DBL                6♣                   DBL
Pass…

Mu 1♠ lubas lehte, kus pole neljast pada. Mul oleks olnud süsteemis ka võimalik teha pakkumine 2NT = mõlemad odavad, mittesundiv, aga kuna leidsin, et ma tahan partnerit geimi kutsuda, siis alustasin altpoolt. Vastase 4♥ viis pakkumise ebameeldivalt kõrgele – aga kui ma ei saa partnerit geimi kutsuda, siis leidsin, et ajan partneri ikkagi sinna. See ilmselt võis olla halb mõte, sest nagu näha, 5 odavat pole moos ja vastase 4♥ pigem kipub taha minema. Aga see ei olnud siin jaos paraku peamine.
Nüüd tabas Maarjat kokkujooks ja talle millegipärast tundus, et mu 1♠ oli padadega (iroonilisel kombel mängib ta seda minu teada KÕIGI oma partneriga samal moel kui minuga, ning ajalooliselt on ta paar korda kurtmas käinud, et partner ei mäletanud), seega „valis“ ta 5♠. Ja kui ma 6♣-sse parandasin ja see kontra sai, ei läinud tal endiselt lambike põlema ja ta passis ka selle läbi. Vaadates Westi trumbikombinatsiooni, ei olnud see just nädala toredamate lepingute seas ja triivis 1700 alla (ma isegi ei viitsi mõelda, kas ma oleks võinud kuskilt tihi päästa). Teisest toast tuli vastu +500 5♦-st kontraga ja me kaotasime 15 IMPi.

Vahe: eeldagem, et ma siiski pakun selle 4NT, kuigi ilmselt võiks sedagi kahtluse alla sättida, seega muidu mängiksime 5♦x ja saalis on see keskmiselt kaheta (ehk siis 500 alla) läinudki – 15 IMPi.

No comments:

Post a Comment