Thursday, March 7, 2019

EMi vigade analüüs: 14. matš (Norra)


14. matš Norra: 54 IMPi; 10,71 VPd
West               Maarja           Ost                  Lauri
1♣ (2+)           2♣ (nat)          Pass                2♥
Pass                2NT                Pass                3NT
Pass…
Paja avakäiguga -1. Eks mu 3NT oli mõnes mõttes natuke soovmõtlemine, et „küllap partneril pajapidamine on“. Ma peaksin 3NT asemel pakkuma 3♦, misjärel Maarja saaks teha 3♥ ja jõuaksime paremasse geimi, kuhu jõuti teises toas.

Vahe: 10 IMPi

Ost-West pakkusid slämmi naturaalses järgnevuses
1♦ – 1♠
2NT – 7NT
Avakäiguks ei ilmunud lauda padaäss (Maarja vist ei jaganud ära, kus lepingus vastased on ja et ühest tihist piisab…) . Ega muid kommentaare ei olegi kui see, mis ma juba välja olen käinud: neil vedas, et äss minul ei olnud, ma oleks Lightneri pannud… Teises toas mängiti normaalset 6NT-d ja saadi ka kõik tihid.
Vahe: 30 IMPi


Ost avas pakkumise 3♥ga ja ma pressisin Südist 3NT peale, mille partner 6NT-sse tõstis. Kuigi Maarja lehega vast võiks kutse teha, siis ega meil mingeid järgnevusi antud pakkumisjärgnevuse jaoks pole (Luksiga oleks, aga neid ma ei mäleta)… Seega ilmselt oleksin ise pidanud tegema kvaliteetsema otsuse, näiteks 3♥ läbi passima ja lootma, et Maarja võtab selle sobiva lehega piisavalt agressiivselt välja. Nii juhtus teises toas, kus 3♥ hinnaks kujunes -800. Pajasingli avakäiguga tundub, et kolm ärtut ja kaks tihi muudest mastidest peaks laekuma küll.
Vahe: 14 IMPi.

No comments:

Post a Comment