Thursday, June 7, 2018

7. juuni - Kuidas türklased meie vastu kohtuniku juurest mõismist ja kaitset otsisid (edutult)

Täna oli palju huvitavaid jaotusi, aga paneks kirja päeva viimase, kus sai kõige rohkem nalja...


Mina istusin Nordis ja West avas ette 2♠ - pada ja odav 55+. Ma siis leidsin, et kuigi ma tean hästi, et Westil on ruutu, siis Ost ei pruugi seda kahtlustada ja pakkusin 2NT (NAT). 544 on ju ühtlane jaotus, eks?
Edasi läks actioniks: Ost pakkus 4♠ ja Leo Südist suutis 5♥ pakkuda. Juurdlesin, et kas ma peaks nüüd suurde slämmi ronima, aga ma ei olnud üldse kindel, kas ma kuidagi saan tal ärtupilte küsida, sestap tõstsin asja rahumeelselt kuude. Pass-pass ja West kontreeris seda (mingi selline "kaitsetihi on, aga tahaks tõkkesse minna" värk). Leidsin, et mul savi ja panin reki ja see jäi mängima.
Luks lepingu kindlustamise huvides piirdus täpse mänguga (lõi igaks petteks teise ruutu kõrgelt) ja märkelehele kirjutasime +1620 (ammu pole olnud sellist skoori, mida ma peast ei tea...). Türklane siis kutsus kohtuniku ja teatas, et ta ei ole minu pakkumise üle õnnelik. Ma siis kehitasin õlgu ja teatasin, et "sry, otsustasin naljaviluks gämblida", kohtunik kehitas õlgu ja leidis, et ma võin ju oma lehte nii pakkuda, kui ma tahan jne. Teema rauges.
Jao kusjuures me kaotasime, teises toas pakuti pärast Westi 1♠ avapakkumist suur slämm, mida Ost kontreeris, -1770. Nii et ületihi oleks abiks olnud.

No comments:

Post a Comment