Wednesday, May 5, 2010

5. mai

Teine jagu Tartu pättonist oli selline: sul on esimeselt käelt käes (vist kallis odava vastu):

♠KSx
♥STx
♦KSxx
♣Sxx

passid, VPV avab 3♥ ja partner kontreerib – mida nüüd teha?
Ühel laual valiti 3NT ja teisel 3♠, kuna partneri leht oli selline:

♠ÄExx
♥Äxx
♦ÄTxx
♣Kx

ei olnud geimiga probleemi.

Tegelikult on 3♠ antud lehega ilmselge alapakkumine, sest kui selles seisus passinud partneri ja passimata vastase olemasolu korral väljavõtuks kontreerib, siis peab tal midagi head käes olema, pigem on seal 16 kui 13 punkti. 3NT on esmapilgul küll karm pakkumine, kuid kui partneril juhtub ärtus midagigi olema (või on vastastel mast blokkis), annavad su nupud piduri.
Ma ei ole kindel, kas ma oleksin 3NT pannud, aga ma ei oleks ilmselt pakkunud 3♠. Võimalik, et mu valikuks oleks maksipaarikal olnud üldse kontra läbi passida: geimivariandid on sellised vastikud ja võimalik et tõenäoline +300 on suurim võimalik pluss, matšis ma seda ilmselt ei riskiks ja pättonil kurat seda teab, sest see pole ei liha ega kala.

No comments:

Post a Comment