Tuesday, May 25, 2010

25. mai

Kuna Leo oli väljamaal ja Maarja harjutas Tuulega, siis olin ma esmaspäeval partnerivaba. Esialgu mõtlesin klubi vahele jätta, aga leidsin, et logistiliselt on mugavam ikkagi mängida. Hoolimata MSNi üles pandud küsimusest "kas keegi klubisse partnerit tahab?" (oleksin mänginud suvalise inimesega, mul savi), ei kippunud keegi toru võtma, aga lasin end kella viie paiku ära veenda, et ma peaks ikkagi kellegi otsima. See ei olnud õnneks eriti vaevanõudev, mängisin Irenega. Üldiselt võis partneriga rahule jääda (kehvad tulemused tulid peamiselt sellest, et ma valel kohal suu lahti tegin), protsendiks tuli 53 komadega.

Kõige teravamaid elamusi tuli kohe esimeses voorus. Õnneks oli vastane taktikaliselt ebaküps ja seetõttu valis vale mänguplaani.

No comments:

Post a Comment