Saturday, February 28, 2015

1. märts

Eile BBOs mängides sai tehtud üks viimase aja „kallimaid“ liigutusi.

Olin teisel käel, tsoonis kõik. 

♠Ä765
♥KST2
♦T986
♣6

Pihel        Lauri    Indrek    Maarja
pass          pass        2NT       pass
3♦             pass        3♥          pass
3NT          DBL      pass….


Mu kontra 3NT-le ei ole päris tervemõistuslik, aga ma viimasel ajal katsetan „kuulmise järgi“ kontreerimisega – seni küll pigem erilise eduta. Ja BBO on hea koht, kus erinevaid agressioonimudeleid testida. Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida...

Maarja alustas ♥Ä ja väikese ärtuga, ning pärast teise tihi võtmist tekkis küsimus, mida edasi käia:

                     ♠S9
                     ♥E9863
                     ♦K543
                     ♣52

♠Ä765
♥KST2
♦T986
♣6

Mida nüüd?


Otsustasin lauale panna ♦T, et kergendada partneril tagasikäigu leidmist, kui ta kuskil – eeldatavasti ristis – tihi sisse saab, pada/ruutu puhul pelgasin, et võib tekkida olukord, kus ta käib ruutut.
Kuna kogu jagu oli SELLINE, tähendas see, et vastane võttis ületihi, -950, samas kui väike pada oleks tähendanud neljata mängu, +1100, delta 2050 punkti. 

Kõige inetum oli see, et kui ma kontrat ei pane, siis käib Maarja välja paja ja ilmselt korjame probleemivaba +400 (või noh, kui patserdame +300) ja mu kontra andis veel vastasele võimaluse ka odavamasse kohta pageda. Eks ta nii ole nende panust suurendavate pakkumistega…

                 

No comments:

Post a Comment