Monday, September 26, 2011

26. september

Jõgeva turniiril tekkis mul kohe esimeses jaos kaitseprobleem:
mul oli käes:
♠S9832
♥T
♦K2
♣ÄS543
ja vastane jõudis 3NT-sse (ma olin ristit vahele pakkunud). Nagu tänapäeval kombeks, käisin välja hoopis oma teist masti, ehk ♠3, ja avanes järgnev pilt:



♠AT7
♥ÄKE8743
♦96
♣E
3NT; E

♠S9832
♥T
♦K2
♣ÄS543

Lauast mängiti väike, partnerilt emand ja see võeti kuningaga (oleks teadnud, oleksin ♠9 käinud), järgnes ♥S väljamängijalt, mis võeti lauast üle ja käidi väike ruutu soldati alla. Kuna mõttepausiga peetamine on täiesti mõttetu, siis pidin kiires korras otsustama, et mida ma teen – ja ma otsustasin, et peetan selle – ideaalvariandis läheb väljamängija padalõikusega lauda ja kordab ruutulõikust, peale mida ma võin ♣Ä sisse kasseerida ja ta lauda istutada ning kui partneril ärtu pidama jäi, siis saame lisaks veel ärtutihi. Kuna kogu jagu oli järgnev, ei olnud see teab mis hea mõte:

♠E654
♥9652
♦T8
♣872

♠ÄT7
♥ÄKE8743
♦96
♣E
2, E, NS
♠K
♥S
♦ÄES7543
♣KT96

♠S9832
♥T
♦K2
♣ÄS543


Sisekuvaba väljamängija tõmbas lihtsalt ♦Ä-ga mu kuninga maha ja lõpetas 12 tihiga, saime selle eest 6,8/18-st, kahe-tihi-cashout oleks andnud juba üle keskmise. Tegelikult kui oleks olnud aega mõelda, oleksin võinud ilmselt selle ikkagi ära võtta, sest kui väljamängijal on padaside lauda (ja ta loodab sealt kolm tihi saada), siis võiks ta sama hästi lihtsalt deblokeerida ♥S ja alustadagi padalõikusega või siis hoopis mängida lahti oma ristitihi ning kasseerida 12 tihi (7 ärtut, 3 pada ja üks tihi kummaski odavas). Aga nagu juba mainitud, mõttepausi tegemine antud kohas sunniks mind peetamisest loobuma, seega pidin talitama kiirustades ja üldpõhimõtte „kui ta korra õnnelikult lõikas, küllap lõikab veel“ järgi. Järgmine kord üritan rutem mõelda.

No comments:

Post a Comment