Sunday, September 25, 2011

25. september

Kuidas kiusata partnerit: Jõgeva turniiril sain kätte sellise lehe:

ÄKE9xxx
xx
Kxx
x

Avasin sellega rahulikult 1, partnerilt (Tomm) 2, mina 3 ja tema 3NT. Kuigi võib-olla võiks maksipaarikal selle läbi passida, otsustasin siiski, et teeks veel ühe liigutuse ja pakkusin 4, mida ma mõtlesin kui „tegelikult ma olen korrigeerimas 4 lepingusse, aga mul on ristisingel ja teatav slämmihuvi, kui sul juhtuvad sobivad kaardid olema“. Naturaalne see ei saa hästi olla (ma pakuks 3 3 asemel) ja ruutuslämmihuviga pakuksin ma 4.
Selle peale vastane kontreeris ja Tomm hakkas mediteerima ja lõpuks ilmselt jõudis lahendusele, et see kõik on väga kahtlane, aga passimine ilmselt otseste repressioonidega ei  päädi, seega pani rohelist. Ma jätkasin 4 cue’ga (huvitav, kas mul olnuks närvi rekk panna, kui risti on renoo?) ja Tomm mediteeris jälle nats aega (ma juba tegelikult olin valmis, et äkki jääb see lõpplepinguks, aga väidetavalt pass valikute seas ei olnud) ja tõstis selle 5-sse. Matšis oleksin äkki 6 tõstnud – loomulikult lootes, et ehk ta ärtukontrolli oma lehest leiab (eeldusel, et partner asjadest õigesti aru sai, on tal hea ruutumast ja kui tal padatuge ei ole, siis võib see anda lisašansse tegemalöömiseks), aga maksikal annab see vähem punkte ja panin 6 ära . Avakäiguks Ä ja lauda:

x
Äxxx
Äxxxx
KExx

Trump jagus ja nüüd tuligi leping välja, ärtu avakäik oleks selle tapnud. Huvitav, kas avakäija peaks oma kahe pada- ja kahe ruutukaltsuga ikkagi lootma, et ärtutihi lahtimängimisest tolku on või siis on cashout mõistlik tegu, muidu jääb suure tõenäosusega ta sellest ässast ilma. Igatahes seekord kiiret ei olnuks.

No comments:

Post a Comment